کد خبر: ۹۱۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۰۶ دی ۱۳۹۴ - 2015December 27
رئیس جامعه متخصصین داخلی در گفتگو با شفا آنلاین خبرداد:
شفا آنلاین-راحله صدرنیا-خبرنگار> رئیس جامعه متخصصین داخلی گفت: متأسفانه هرنوع مشکل در حوزه بهداشت و درمان که به صورت هجمه وسیاه نمایی در جامعه پخش شود به نفع مردم نیست.
دکتر ایرج خسرونیا در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این مطلب اظهارکرد: در واقع مشکل ما این است که هر مشکلی در بهداشت و درمان ایجاد می شود به صورت هجمه های سنگین و غیرمنطقی دربرخی رسانه ها منتشرمی شودکه این امر موجب ضرر مردم و بیماران می شود.

معاون نظام پزشکی تهران بزرگ ادامه داد: این روند یعنی اعتماد مردم از جامعه پزشکی سلب می شود و بر این اساس بهداشت و درمان  بی اثر خواهد ماند.

وی خاطرنشان کرد: به نظر می رسد اقدامات گسترده تخریبی بر علیه جامعه پزشکی با طراحی قبلی و از پیش تعیین شده صورت می گیرد که به طور قطع ادامه این روند نه تنها به نفع مردم نیست بلکه بدون شک به ضررآنهاست.

خسرونیا با اشاره به اظهارات وزیربهداشت که حوادث اخیر پزشکی را مهندسی شده دانسته بود؛ اظهارکرد: شواهد نشان می دهد هر حادثه ای که برعلیه جامعه پزشکی شکل گرفته و می گیردو در حال حاضر ایجاد و انتشار می یابد با حساب قبلی است.

وی درباره مهم ترین علل افزایش هجمه به جامعه پزشکی گفت: به نظرم یکی ازدلایل به دلیل برخی اختلاف ها با وزارت بهداشت است .

رئیس جامعه متخصصین داخلی توصیه کرد: امیدواریم رسانه ها به ویژه صدا و سیما به گونه ای رفتار کنند که مردم از آنها استفاده خوب و بهینه داشته باشند. زیرا بدون شک هجمه ها نه تنها به  پزشکان وجامعه پزشکی آسیب می رساند بلکه دود آن به طور مستقیم به چشم مردم می رود و هیچ کسی هم از آن در امان نخواهد بود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: