کد خبر: ۹۱۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۰ - ۰۵ دی ۱۳۹۴ - 2015December 26
شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت ضمن تأکید بر تورم 1.5 برابری در حوزه سلامت از بهره‌برداری 200 پروژه عمرانی در سیستان و بلوچستان تا سال آینده خبر داد.
به گزارش شفا آنلاین،دکتر هاشمی وزیر بهداشت در حاشیه بازدید از کمپین شهروند سالم در جمع خبرنگاران در خصوص همکاری‌های وزارت بهداشت با شهرداری تهران گفت: وزارت بهداشت با همکاری شهرداری تهران در حوزه سلامت در سراسر کشور اقدامات بسیاری را در زمینه مراقبت سلامت مردم داشته است. از شهرداری تهران تشکر می‌کنم البته امیدوارم بیش از این همکاری‌ها ادامه یابد به ویژه این که با گسترش شهرها از شورای شهر انتظار داریم در جهت گسترش مراکز درمانی بیمارستان‌ها از جهت تأمین زمین و تراکم ما را یاری کنند و اعتبارات لازم را وزارت بهداشت تأمین می‌کند خیرین نیز خوشبختانه استقبال بسیاری داشته‌اند.

هاشمی در خصوص میزان تورم در حوزه سلامت عنوان کرد: میزان تورم در حوزه سلامت 1.5 برابر تورم در سراسر کشور است. امیدوار هستیم که دولت در خصوص بودجه حوزه سلامت بازنگری کند.

وی در خصوص بازدید چند روزه از سیستان و بلوچستان توضیح داد: در طی سفره چند روزه به سیستان و بلوچستان از اقدامات صورت گرفته راضی بوده‌ایم در عین حال مطالبات بسیاری نیز وجود دارد که دولت‌ها در طی سی و چند سال گذشته تلاش داشته‌اند به آنها رسیدگی کنند. هر کسی در حوزه انتخاباتی خود تلاش‌های لازم را داشته است. جنگ و تحریم‌ها در حوزه اختیارات دولت بوده است باید نگاه ویژه‌ای به مناطق محروم شود.

وی افزود: در جمع 400 نفری که در استان سیستان و بلوچستان حضور داشتیم اکثریت افراد بومی بوده‌اند. امیدواریم که این دانشجویان در سال‌های آینده بتوانند در زمینه بهبود آموزش و پژوهش قدم بردارند برای تأمین زیرساخت‌ها دولت تلاش‌های بسیار داشته است که قرار است ظرف یک سال آینده بالغ بر 200 پروژه عمرانی و همچنین تأمین تجهیزات در این استان اتفاق بیافتد. امیدواریم تصمیم‌های گرفته شده منحصر به این سه روز بازدید نباشد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: