کد خبر: ۹۰۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۰۴ دی ۱۳۹۴ - 2015December 25
شفا آنلاین>سلامت>معاون مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت گفت: برگزاری نمایشگاه‌های تاسیسات و تجهیزات بیمارستان کمک زیادی برای به روز بودن بیمارستان‌ها می‌کند.

به گزارش شفا آنلاین،سید محمد طباطبایی در مورد لزوم تجهیز بیمارستان‌های کشور گفت: در واقع این موضوع بر می‌گردد به سیاست‌های وزارت بهداشت.

وی با بیان اینکه متولی امر سلامت کشور وزارت بهداشت است، گفت: آنچه که مربوط به اهداف مجمع خیرین سلامت می‌شود در وهله اول کمک به سلامت کشور است.

معاون مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت ادامه داد: طبیعی است که ما از این موضوع استقبال می‌کنیم که تجهیزات و لوازمی که به کار می‌بریم برای ساخت بیمارستان در نوع خود بهترین باشد.

وی افزود: بحمدالله در بحث تجهیزات پزشکی در داخل کشور فعال هستیم و کارهای خوبی صورت گرفته است اما می‌توانیم از جاهایی که خدمات پس از فروش مناسب ارائه می‌کنند نیز استفاده کنیم.

طباطبایی با اشاره به اینکه مجمع خیرین سلامت بال مردمی وزارت بهداشت در امر جذب مشارکت‌های آحاد ملت است، گفت: هر وقتی که خرید تجهیزاتی به تصویب وزارت بهداشت برسد ما در مورد آنها اقدام می‌کنیم چرا که تجهیزات بیمارستانی با جان افراد سر و کار دارد و نیاز به تصمیم‌گیری‌های کارشناسان خبره در مورد آن است.

وی در مورد اینکه آیا برگزاری یک نمایشگاه می‌تواند به استفاده از تجهیزات و تأسیسات به روز کمک کند، گفت: طبیعتاً این موضوع کمک می‌کند، ضمن اینکه ما در داخل نیز تولیدکنندگان تجهیزات داریم که به خوبی فعالیت می‌کنند پس باید به تقویت آنها نیز کمک کنیم.

معاون مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت با اشاره به برگزاری نمایشگاهی به منظور ارائه آخرین دستاوردهای تاسیسات و تجهیزات ساخت بیمارستان در ماه آینده در تهران گفت: بار دیگر تاکید می‌کنم که ما باید در مسائل پزشکی به روز باشیم و از آخرین تکنولوژی‌ها در این جهت بهره ببریم.

وی همچنین با مقایسه سال‌های ابتدایی انقلاب و زمان حال گفت: من به شخصه معتقدم چون سال‌های اول انقلاب را دیدم می‌گویم ما در آن زمان نه تجهیزاتی داشتیم و نه پزشک به اندازه کافی، ولی اکنون شرایط متفاوت شده و همین بیمارستان حضرت علی‌اصغر ما حدود 50 فوق تخصص کودکان دارد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: