کد خبر: ۹۰۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۰ - ۰۲ دی ۱۳۹۴ - 2015December 23
شفا آنلاین>سلامت>دانشگاه علوم پزشکی ایران برای سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴ در هفت مرکز تحقیقاتی دانشجوی دکتری تخصصی پژوهشی می‌پذیرد.
به گزارش شفا آنلاین، دانشگاه علوم پزشکی ایران طی ششمین فراخوان خود اقدام به پذیرش دانشجو دکتری تخصصی پژوهشی در هفت مرکز تحقیقاتی کرده و داوطلبان تا 30 دی ماه امسال فرصت دارند در این فراخوان شرکت کنند.

این مراکز تحقیقاتی شامل مراکز جراحی‌های کم تهاجمی، علوم سلولی و مولکولی، علوم دارویی رازی، آسیب‌شناسی سرطان، گوارش و کبد، قلب و عروق و چشم است.

ایده‌های پژوهشی نیز شامل کارآزمایی روش‌های جراحی در کنترل دیابت، جراحی چاقی و متابولیک در بیماران دچار کبد چرب یا سیروز، ترمیم در سیستم عصبی، ژنتیک اپیدمیولوژی، فارماکولوژی ترمیمی، علوم ترمیمی، مطالعات ثبت سرطان در ایران، الگوی فراگیر مراقبت تسکینی در سرطان یا بیماریهای مزمن، عملکرد میکروبیوم در پاتوژنز و درمان بیماری سلیاک، کانسرهای هپاتوبیلیاری، ویروس‌شناسی، بیوتکنولوژی، ساخت پیس میکر بیولوژیک، راه‌اندازی نظام ثبت فیبریلاسیون دهلیزی و بیماری‌های چشمی تیروئید است.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی ایران، داوطلبان ضروری است قبل از ثبت نام در سایت با مراکز و اساتید راهنمای مورد نظر خود تماس بگیرند تا از شرایط اختصاصی مراکز اطلاع یابند و از تمایل خود برای گذراندن دوره در حیطه پژوهشی مربوط به آن مرکز و استاد راهنمای پیشنهادی خود اطمینان حاصل کنند.

پذیرش نهایی بر اساس احراز شرایط عمومی و اختصاصی و نتیجه مصاحبه حضوری طبق آیین‌نامه دوره دکتری تخصصی پژوهشی(PhD by Research)صورت خواهد گرفت.

نظر به اینکه تحصیل در مقطع دکتری تخصصی پژوهشی به صورت تمام وقت است، داوطلبان شاغل در وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای دولتی باید قبل از ثبت نام، موافقت کتبی و بدون قید و شرط محل کار خود را مبنی بر ادامه تحصیل دریافت کنند و آن را نزد خود نگه دارند.

مدارک ثبت نام در سایت دانشگاه علوم پزشکی ایران درج شده است و پس از پایان مدت ثبت نام، اسامی افراد واجد شرایط برای شرکت در مصاحبه از طریق سایت این دانشگاه اطلاع‌ رسانی می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت دفتر هماهنگی مراکز تحقیقاتی به نشانی http://rcco.iums.ac.ir منوی دکتری تخصصی پژوهشی، قسمت فراخوان 94 مراجعه کنند. همچنین در صورت بروز مشک می‌توانند با شماره تلفن 86702516 تماس بگیرند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: