کد خبر: ۹۰۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵:۱۸ - ۰۱ دی ۱۳۹۴ - 2015December 22
رئیس انجمن آترواسکلروز ایران در گفتگو با شفا آنلاین تاکید کرد:
شفا آنلاین- رئیس انجمن آترواسکلروز ایران گفت: ما نیاز داریم یک روال خیلی خیلی تدریجی اما برنامه ریزی شده را از دوران کودکی برای تغذیه کودکان، آگاهی ها و آموزش های اجتماعی از لجاظ نوع تغذیه ارائه دهیم تا شاهد بهبود کیفیت زندگی وپیشگیری ازبیماری های مختلف ازجمله مشکلات قلبی ،عروقی و مغزی باشیم.
دکتر مسعود قاسمی در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: این امر نیازمند آن است تا مراکز تخصصی ما با کمک آموزش و پرورش در این زمینه همکاری های لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: همچنین در این راستا باید کمیسیون هایی تشکیل شود که با یک برنامه ریزی صحیح، کودکان حتی به صورت واحدهای درسی از شرایط پیشگیری بیماری های قلبی و عروقی آگاهی بیشتری پیدا کنند و دانش فراتری به دست آورند که در سنین بالاتر نیز از آن استفاده کنند.


متخصص قلب و عروق با اشاره به این که خوشبختانه در یک دهه اخیر شرایط مصرف روغن های جامد خیلی بهتر شده؛خاطرنشان کرد: من به خاطر دارم که در دو دهه گذشته یا حتی دورتر برای این که حتی مصرف روغن های جامد را قدری کمتر کنیم خیلی سختی داشتیم. حال آن که الان سیاست های کشور در جهت استفاده از روغن های مایع و عدم استفاده از روغن های جامد نباتی است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: