کد خبر: ۹۰۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۴ - ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - 2015December 20
عضو انجمن ارولوژی ایران در گفتگو با شفا آنلاین تشریح کرد:
شفا آنلاین- عضو انجمن ارولوژی ایران تأکید کرد: افراد دچار سوزش و تکرر ادرار برای علت یابی و آغاز درمان باید خیلی سریع به پزشک مراجعه نمایند.
دکتر لطف الله ارمنده در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این مطلب عفونت ها، سنگ های دستگاه ادراری، عفونت های اختصاصی و التهاب مجاری ادرار مانند التهاب پروستات؛التهاب مجاری ادرار و بیماری های ویروسی داخل مجرای ادرار را از علل اصلی سوزش ادرار برشمرد.

 وی همچنین افزود: در برخی افراد نیز نوشیدن آب کم؛ سرطان های دستگاه ادراری و تعریق زیاد منجر به سوزش ادرار می شود.



ارمنده با اشاره به این که سوزش ادرار در زنان و مردان به یک اندازه دیده می شود؛ اظهارکرد: اما به طور معمول این بیماری در زنان بیشتر دیده می شود. به طور کلی افراد دارای سوزش ادرار باید سریع به پزشک مراجعه کنند تا علت زمینه ای تشخیص و درمان نیز آغاز شود.

وی هشدار داد: در صورتی که افراد بیمار پیگیری درمان را پشت گوش بیاندازند بعنوان مثال اگر گرفتار توده مثانه شده باشد به طور قطع با پیشرفت بیماری روبرو خواهند بود؛ در صورتی که در مراحل ابتدایی، درمان ساده است اما با پشت گوش انداختن امکان دارد که کاری نتوان برای بیمار انجام داد و وی تلف شود.


جراح و متخصص کلیه و مجاری ادرار همچنین بزرگی پروستات، عفونت های مجاری ادرار، مثانه، سنگ مثانه، سنگ دستگاه ادراری، سنگ و عفونت پروستات را از علل تکرر ادرار برشمرد.

ارمنده توصیه کرد: بیماران مبتلا به سوزش و تکرر ادرار باید در هر سنی به پزشک مراجعه نمایند تا درمان های لازم برایشان اجرا شود تا این مشکلات به بیماری های جدی تر ختم نشوند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تفرشي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
0
0
باسلام وخسته نباشيد من چند وقتي است که بعد ادرار کردن دردهانه مثانه ام سوزش دارم البته باادرار هيچ سوزش يا مشکلي ندارم مثل بوي بد يا ترشح يا موارد ديگر فقط بعد ادرار دهانه مثانه ام سوزش احساس ميکنم البته مجرد هم هستم ايا عفونت اداري است ياخير
مدیر پایگاه باسلام برای بررسی باید به متخصص کلیه یا ارولوژیست مراجعه نمایید
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: