کد خبر: ۹۰۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷:۰۶ - ۰۲ دی ۱۳۹۴ - 2015December 23
رئیس بیمارستان چشم پزشکی فارابی در گفتگو با شفا آنلاین خبر داد:
شفا آنلاین- رئیس بیمارستان چشم پزشکی فارابی از افزایش 40 هزار متر مربعی بیمارستان فارابی در اردیبهشت ماه سال 96 خبر داد.
دکتر محمود جباروند در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این خبر اظهارکرد: باتوجه به انیکه گسترش فضاهای فیزیکی بیمارستان فارابی دردستورکارمی باشد امیدواریم انشالله در اردیبهشت ماه سال 96 با پرداخت بدهی به موقع بیمه ها و پیشرفت خوب برنامه ها و همچنین بادریافت کمک های مالی، بیمارستان جدید را به بهره برداری برسانیم.

وی ادامه داد:بدینترتیب 40هزار متر مربع به بیمارستان فارابی اضافه خواهد شد که دارای حدود 170 تخت خواب و 24 اتاق عمل جراحی خواهد بود.

وی با اشاره به این که بیمارستان فارابی در حال حاضر از بیمه ها 50 میلیارد تومان طلبکار است خاطرنشان کرد: بی تردید عدم پرداخت بدهی بیمه ها به دلیل ذخایر ما به هیچ عنوان در ارائه خدمت ما خللی ایجاد نمی کند؛ اما با اتمام ذخایر به طور قطع با مشکل مواجه خواهیم شد.


وی تأکید کرد: این مبلغ مقدار زیادی است و عدم پرداخت بدهی های بیمه ها ظلم بزرگی به نظام بهداشت و درمان و در حق مردم است بنابراین انتظار حل سریع این موضوع را داریم.

رئیس بیمارستان چشم پزشکی فارابی هشدار داد: اگر مردم از نظر سلامت بینایی دچار مشکل شوند به طور قطع سازمان های بیمه گر مقصر اصلی این اتفاق هستند و مردم باید خودشان تحقیق کنند که چرا به رغم رضایتمندی زیاد آنها از طرح تحول سلامت به دلیل کم مهری و کم توجهی ها این طرح تا حدودی دچار مشکل شده است؟!


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: