کد خبر: ۹۰۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۹ - ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - 2015December 21
مدیرعامل شرکت سانوفی در گفتگو با شفا آنلاین خبرداد:
شفا آنلاین- مدیرعامل شرکت سانوفی با بیان اینکه چه کسانی باید واکسن آنفلوانزابزنند گفت: بیماری آنفولانزا در همه کشورهای نیم کره شمالی در این فصل شیوع پیدا می کند و ما نسبت به سایر کشورها خیلی متفاوت نیستیم.
دکتر نریمان صدری در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: در درجه اول رعایت بهداشت فردی و آداب سرفه و عطسه کردن درست اهمیت بسزایی دارد زیرا موجب می شود تا بیماری شیوع کمتری پیدا کند.

وی هشدار داد: در عین حال گروه های سنی خاصی ازجمله کودکان و سالمندان را داریم که امکان دارد بیماری آنفولانزا موجب بستری و یا حتی مرگ آنها شود که در این گروه های خاص باید از واکسن های آنفولانزا  استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه از انتهای تابستان با همکاری بسیار خوب وزارت بهداشت با شرکت های تولیده کننده واکسن آنفولانزا واردات مقدار لازم واکسن آنفولانزا نیز انجام شده و در دسترس عموم قرار گرفته وهیچ کمبودی دراین زمینه نیست .

صدری توصیه کرد: استفاده از واکسن آنفولانزا برای همه افراد لازم نیست بلکه به گروه های خطر مانند افراد مبتلا به بیماری های خاص، نقص ایمنی؛ افراد سن بالا و کودکان نیز توصیه می شود که با صلاح دید پزشک از آنها استفاده کنند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: