کد خبر: ۸۹۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - 2015December 18
دکتر نوربخش خبرداد:
شفاآنلاین :اجتماعی >مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی از اجرای برنامه های گسترده برای توسعه فناوری اطلاعات و توسعه خدمات غیر حضوری در این سازمان خبر داد.
به گزارش شفاآنلاین، دکتر سیدتقی نوربخش با حضور در غرفه سازمان در نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک(الکامپ) در جریان خدمات ارائه شده مانند  سامانه دریافت سوابق بیمه شدگان، ارائه لیست اینترنتی، فیش حقوقی مستمری بگیران، دریافت برگه پرداخت بیمه شدگان خاص، سامانه تایید نسخ و سایت رسمی سازمان  قرار گرفت.

در ادامه، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در جمع خبرنگاران حوزه فناوری اطلاعات رسانه ها حاضر و به سئوالات آنها پاسخ داد.

نوربخش در جمع خبرنگاران گفت: سازمان تأمین اجتماعی اطلاعات مربوط به نیمی از جمعیت کشور را در اختیار دارد که شامل اطلاعات اقتصادی، هویتی و درمانی افراد تحت پوشش است.

وی با اشاره به جمعیت بیش از ۴۰ میلیونی تحت پوشش و گستردگی حجم فعالیت ها در این سازمان اظهار داشت: خدمت رسانی به قشر عظیمی از جمعیت کشور، بهره مندی از فناوری اطلاعات را در این سازمان ضروری ساخته است.

نوربخش با بیان اینکه طی ۲ سال گذشته نهضتIT در این سازمان آغاز شده است، افزود: در این رابطه برنامه های گسترده و زیربنایی تدارک دیده شده است که نتایج آن در سال جاری و سال آینده برای بیمه شدگان مشخص خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، ارائه خدمات غیرحضوری را از برنامه های اصولی این سازمان ذکر و تصریح کرد: خدمات غیرحضوری در این سازمان توسعه می یابد.

نوربخش در بازدید از نمایشگاه الکامپ، در غرفه رایتل که از شرکت های اقتصادی تابعه سازمان تأمین اجتماعی است، حضور یافت و در جریان خدمات این شرکت قرار گرفت.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: