کد خبر: ۸۹۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۶ - ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - 2015December 17
عضو پیوسته انجمن علمی طب سنتی ایران در گفتگو با شفا آنلاین تشریح کرد:
شفا آنلاین- عضو پیوسته انجمن علمی طب سنتی ایران راهکارهای درمان بزرگی پروستات مردان با کمک طب سنتی را تشریح کرد.
دکتر مامک هاشمی در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین اظهار کرد: مردان دارای پروستات بزرگ به صورت  مرتب باید" مارکر" خونشان را اندازه بگیرند و تحت نظر یک ارولوژیست باشند.

وی ادامه داد: در طب سنتی یکسری داروهای خوراکی کارخانه ای وجود دارد که از داروخانه ها با تجویز پزشک قابل تهیه است. از طرفی دیگر قطره های خوراکی ترکیبی یا کپسول های گیاهی که برخی بومی ایران و برخی خارجی هستند نیز بر کوچک کردن پروستات موثراند.

متخصص طب سنتی، تخمه کدو را برای درمان بزرگی پروستات مفید دانست و افزود: حال آن که روغن تخمه کدو هم بیشتر به صورت موضعی در ناحیه مقعد و آلت تناسلی نیز مورد استفاده قرارگیرد مفید است.


وی بیان کرد: البته نکته مهم آن که مردان بسته به مزاج شان امکان دارد به اصلاحات تغذیه ای و دارویی نیز نیاز داشته باشند که این امر با راهنمایی های متخصص طب سنتی مشخص می شود.

هاشمی در ادامه گفت: در تحقیقات تازه مشخص شده که گوجه فرنگی یا آب آن در رفع بزرگی پروستات بسیار مفید است؛ ضمن این که حجامت در نواحی خاصی هم انجام می شود که بیشتر به کنترل علائم آن مانند سنگینی لگن و تکرر ادارار نیز کمک می کند.

به گفته این متخصص طب سنتی،تخم کتان به دلیل آنتی اکسیدان بالا برای طیفی از بیماری ها کاربرد دارد و برای درمان بزرگی پروستات هم مفید است.

وی همچنین افزود: بنابراین مصرف یک قاشق مرباخوی تخم کتان با یک لیوان آب داغ به صورت دم کرده روزی یک بار مفید است.


غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بهروزبرومند
|
United States
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
0
2
بادرود، از آنجا که این روزها همه پژوهش ها نشان میدهند، زیاده از اندازه نباید مارکرهای پروستات PSAبررسی شود و اگر هم نیاز باشد هر دوسال یکبار کافی است به ویژه انجمن پزشکان ارولژیست آمریکا هشدار میدهند که آزمایش زیادPSAزیانبار است ، که ماخذ آن نیز به آسانی با مراجعه به googleپیدا میشود بهتر است مصاجبه کننده محترم مرجع خود را برای این توصیه نشان دهند
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: