کد خبر: ۸۹۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - 2015December 14
عضو کمیسیون بهداشت مجلس در گفتگو با شفا آنلاین ودرواکنش به کشیدن بخیه پسربچه:
شفا آنلاین- عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درواکنش به کشیدن بخیه چانه کودک 4ساله دربیمارستان خمینی شهر اصفهان گفت: بی تردید اقتصاد هیچگاه نباید از انسانیت و اخلاق پیشی بگیرد.

دکتر احمد آریایی نژاد در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این مطلب اظهارکرد:همه انسانها همواره باید متوجه شویم که اقتصاد نباید از انسانیت و اخلاق پیشی بگیرد و ترجیح داده شود.


وی خاطرنشان کرد: مردم در صورت داشتن مشکلات معیشتی و اقتصادی، از بی عدالتی بیشتر می نالند. اما زمانی که مدام صحبت از اقتصاد است؛ پزشک، پرستار و معلم سراغ اقتصاد می روند در واقع عده ای با حرص و ولع دنبال این کار می روند واز کنترل خارج می شوند و به جای این که مسائل اخلاقی و انسانی در صدر قرار گیرند متاسفانه در رده های بعدی قرار می گیرند که این اتفاق خطرناک است.


 عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس اظهار کرد: تقدس مشاغل به اخلاقی بودن آنهاست؛ هنوز هم پزشکان زیادی هستند که اخلاقیات را نفروخته اند و علت اعتماد مردم هم به جامعه پزشکی همین امر است؛ اگر از چنین پزشکانی قدردانی و تشکر کنیم یعنی مردم و جامعه را برای رو آوردن به انسانیت نیز تشویق کرده ایم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: