کد خبر: ۸۸۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۹ - ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - 2015December 09
شفاآنلاین:جامعه>سیاست>دبیرکل حزب موتلفه اسلامی دومین نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان غربی را به موقع، بسیار غنی و اثرگذار توصیف کرد و گفت: روشنگری های حضرت آیت الله خامنه ای در این نامه ترفندهای سرمایه داران غرب علیه مسلمانان و منفعت طلبی های آنان را آشکار ساختند.
به گزارش شفاآنلاین : محمدنبی حبیبی افزود: این که رهبر معظم انقلاب جوانان غربی را در این نامه مورد خطاب قرار داده اند، نکته بسیار مهمی است، چرا که آنها را نمی توان همراه و همفکر کارتل ها و تراست های غربی که جز منافع صنفی خود به هیچ چیز دیگری توجه ندارند، مقایسه کرد.
وی خاطرنشان کرد: جوانان تازه به بلوغ سیاسی رسیده معمولا به دنبال نوآوری و دریافت اتفاق های جدید هستند و رهبر معظم انقلاب اسلامی در این نامه جوانان را دعوت به کشف حقیقت و واقعیت اسلام کردند.
وی به دیدگاه آمریکایی ها نسبت به جنگ ویتنام اشاره کرد و یادآورشد: لیندون جانسون رییس جمهوری وقت آمریکا در جنگ ویتنام، معمولا برای خانواده هر افسری که کشته می شد کارتی را امضا می کرد و اختصاصا برای تسلیت به خانواده آن افسر می فرستاد.
این فعال سیاسی افزود: در آن زمان وقتی کارتی را برای پدر افسری که در جنگ کشته شده بود، ارسال کرد، پدر آن افسر کارت را با این نوشته پس داد که اگر فرزندم در راه منافع کشور و ملت آمریکا کشته شده بود، نگران نبودم اما فرزند من فدای منافع کارخانه های اسلحه سازی تراست ها و کارتل های منفعت طلب کشور شد بنابراین کارت و تسلیت شما را نمی پذیرم و آن را اعاده می کنم.
حبیبی خاطرنشان کرد: همین ذهنیت و آگاهی ملت آمریکا در اواخر جنگ ویتنام باعث شد که آمریکایی ها جنگ را پایان دهند.
وی همچنین گفت: چنین بیداری هایی در جوامع غربی علیه تاخت و تازهای ظالمانه صاحبان ثروت های بزرگ شکل گرفته است و اگر نامه رهبر معظم انقلاب را از این حیث نگاه کنیم ،هم بموقع است و هم با محتوای بسیار غنی خود می تواند در نسل جوان غربی اثرگذار باشد.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی همچنین درپاسخ به این سوال که از دیدگاه شما کدام نکات نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی برجسته تر بود، اظهارداشت: نکته ای را به نکته دیگر ترجیح نمی دهم و تمام نکاتی که در نامه نگاشته شده، گزیده هایی است که معظم له با تامل خود در این نامه آورده اند.
 حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی هشتم آذرماه در نامه ای به عموم جوانان کشورهای غربی، حوادث تلخ تروریستی فرانسه را زمینه ای برای همفکری خواندند و با بر شمردن نمونه های دردناکی از «آثار تروریسم مورد حمایت برخی قدرت های بزرگ در دنیای اسلام، پشتیبانی از تروریسم دولتی اسرائیل و لشگرکشی های خسارت آفرین سال های اخیر به دنیای اسلام»، خطاب به جوانان خاطرنشان کردند: من از شما جوانان می خواهم که بر مبنای یک شناخت درست و با ژرف بینی و استفاده از تجربه های ناگوار، بنیان های یک تعامل صحیح و شرافتمندانه را با جهان اسلام پی ریزی کنید.ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: