کد خبر: ۸۸۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۵ - ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - 2015December 13
عضو شورای عالی نظام پزشکی کشور در گفتگو با شفا آنلاین خبرداد:
شفا آنلاین- عضو شورای عالی نظام پزشکی کشور،اجرای طرح تحول سلامت را مهم ترین رویداد پس ازانقلاب درحوزه بهداشت و درمان دانست وخواستارحمایت همه جانبه ازاین طرح ملی وبسیار ارزشمند شد.
دکتر محمدرضا خردمند در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این مطلب بیان کرد: با اجرای این طرح پرداخت از جیب مردم کاسته شده و از طرفی دیگر با افزایش تعرفه ها هزینه های جاری بیمارستان ها و به خصوص بخش داخلی به طور مناسب تری پوشش داده شده است.

وی ادامه داد: به دنبال اجرای طرح تحول سلامت بودجه ویژه ای از طرف دولت به این منظور تخصیص داده شد؛اما متاسفانه  طی ماه های اخیر پرداخت به پزشکان در بخش دولتی و خصوصی با تأخیر قابل توجهی رو به رو شده که امیدواریم هرچه زودتراین مشکلات نیزبرطرف شود.

خردمند خاطرنشان کرد: از طرفی دیگر به علت استقبال مردم، لیست انتظار طولانی در بیمارستان های دولتی برای دریافت خدمات به وجود آمده است.

وی افزود:طی ماه های اخیر وزیر بهداشت بر مسئله تجمیع بیمه ها به منظور تأمین بهتر بودجه لازم نیز تأکید کرده که به نظر می رسد فراهم ساختن منابع مالی لازم برای طرح تحول سلامت مهم ترین چالش  و دغدغه دولت و وزارت بهداشت طی سال های آینده خواهد بود.


عضو شورای عالی نظام پزشکی کشور اظهار کرد: باید با بررسی کامل این طرح از زمان شروع آن نقاط ضعفش را نیز پیدا کرد تا نسبت به بهبود جنبه های مختلف این طرح اقدامات لازم نیز انجام گیرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: