کد خبر: ۸۸۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - 2015December 07
شفاآنلاین :حوادث پزشکی >سلامت >مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت از صدور کیفر خواست ازسوی سازمان نظام پزشکی اصفهان درباره عاملان پرونده تخلف در بیمارستان خمینی شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین ،دکتر سیدسجاد رضوی ، ضمن بیان این مطلب درباره آخرین وضعیت پیگیری پرونده تخلف پزشکی در بیمارستان اصفهان گفت: دو تیم از بخش درمان و بازرسی وزارت بهداشت به اصفهان رفته‌اند. نظام پزشکی اصفهان نیز درحال پیگیری ماجرا است و کیفر خواستی هم برای یک سال محرومیت این پزشک درخواست کرده است که باید در دادگاه بررسی شود. در حال حاضر منتظراعلام نظر دادگاه انتظامی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه تیم‌هایی که از وزارت بهداشت به اصفهان اعزام شده‌اند به طور کامل زوایای موضوع را بررسی می‌کنند، افزود: این ماجرا برای حدود هشت روز گذشته است. با دستور وزیر بهداشت، قصور افرادی که در این ماجرا دخالت داشتند یا آن را در این مدت پیگیری نکردند و دیر اعلام کردند نیز پیگیری می‌شود.

گفتنی است؛ چند‌ روز گذشته د‌ر یکی از بیمارستان‌های اصفهان، به دلیل عدم تمکن مالی خانواده‌ای برای پرد‌اخت بخیه چانه فرزند‌شان که دچار پارگی شده بود، پزشک بیمارستان اقد‌ام به کشید‌ن بخیه و نپذیرفتن د‌رمان کود‌ک می‌کند.‌

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
جعفري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
2
0
اين پزشك كار بدي كرده، ولي اگر اين پزشك به رستوران يا مغازه اي مي رفت و چيزي مي خورد و بعد مي گفت پول نمي دم يا ندارم بازم اينقدر شلوغش مي كرديد !!! اختلاسها چي شد؟؟
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
0
2
مسلما غذا رو از تو معده طرف خالی نمیکنن!!! می تونست نهایتا با کمک انتظامات بیمارستان پدر بچه رو تا تعیین تکلیف در بیمارستان نگه دارند نه اینکه بخیه های یک بچه بیگناه رو دوباره در بیارن ، تصورش هم وحشتناکه.....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
0
2
این نه تنها تخلفی حرفه ای بلکه مصداق جریحه دار کردن احساسات جمعی ست، علاوه براین آسیبی ست که بر ناخودآگاه یک کودک بیگناه وارد شده و فقط و فقط تعلیق دایمی این پزشک چه در بخش دولتی و چه خصوصی میتواند باعث ارامش خاطر جامعه و درس عبرتی برای سایر کاسبکاران علمی باشد
بی طرف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
0
1
استدلال کاربر با نام آقا یا خانم جعفری نشان میده خودش احتمالا از همون صنف هستش و متاسفانه به نوعی تایید این حرکت زشت و نشون میده و پاسخ آقای امیر کاملا منطقی است. عمق فاجعه اون هستش که بخیه رو باز کردن. حتی اگر اصرار بر گرو گرفتن داشتن میشد یک وثیقه بگیرن تا پولش وصول بشه. بیمارستان ها و درمانگاه ها باید قبل از استخدام کادر پزشکی گزینش تعادل اخلاقی رو ارزیابی کنند تا اینگونه افراد به صنف پزشکی خدشه وارد نکنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: