کد خبر: ۸۸۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - 2015December 03
شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز پنجشنبه از دو مرکز درمانی شهرستان بهشهر در مازندران دیدن کرد و در جریان روند ارائه خدمات به بیماران قرار گرفت.

  به گزارش شفا آنلاین، سید حسن هاشمی در جریان این سفر یک روزه از بیمارستان امام خمینی (ره) و کلینیک تخصصی طوبی بهشهر دیدن کرد.
وی در حاشیه این بازدید اظهارکرد: حل دائم و کامل مشکلات مرتبط با درمان و ارائه خدمات گوناگون پزشکی در بهشهر نیازمند تکمیل بیمارستان در دست احداث این شهرستان است.
هاشمی بیان کرد: بیمارستان امام خمینی قدمتی بیش از 70 سال دارد و به دلیل فرسودگی نمی تواند خدمات لازم را به بیماران ارائه کند.
وی ادامه داد: در سال های گذشته عملیات ساخت بیمارستان جایگزین بهشهر آغاز شد اما به دلیل کمبود بودجه و اعتبار، زمان دقیق بهره برداری از آن مشخص نیست.
وزیر بهداشت اظهارکرد: با ارائه پیشنهاد به دولت، تلاش می کنیم بودجه لازم برای تکمیل این بیمارستان در بودجه سال آینده گنجانده شود که در آن صورت امیدواریم تا پایان دوره کاری دولت تدبیر و امید شاهد بهره برداری از آن باشیم.
هاشمی ادامه داد: اکنون در شهرهای بهشهر، تنکابن و قائمشهر، عملیات ساخت بیمارستان های جایگزین ادامه دارد که در میان این بیمارستان ها، مرکز درمانی درحال ساخت بهشهر با 73 درصد دارای پیشرفت بهتر و قابل قبول تری است.
وی گفت: یکی دیگر از مشکلات کنونی درمانی بهشهر، ناتمام ماندن طرح گسترش اورژانس این شهر است که با توجه به نگاه ویژه دولت به ارائه مطلوب خدمات درمانی، این بخش درمانی تا پایان امسال و با افزایش چندین تخت ویژه اورژانس به بهره برداری می رسد.
وزیر بهداشت در ادامه این سفر همچنین از کلینیک تخصصی طوبی بهشهر بازدید کرد و با ابراز رضایت از خدمات ارائه شده به بیماران مراجعه کننده، وعده داد امکانات مناسب و مورد نیاز از طریق دانشگاه علوم پزشکی مازندران به این کلینیک اهدا شود.
فرماندار بهشهر هم در این بازدید با اشاره به کمبود امکانات درمانی گفت: یکی از تجهیزات مورد نیاز و ضروری درمانی این شهرستان، دستگاه ام آر آی و سی تی اسکن است.
سیدخالق سجادی اظهارکرد: از دستگاه سی اتی اسکن موجود به دلیل فرسودگی و خرابی مکرر، امکان استفاده دائم نیست و به همین دلیل بیماران مجبور به مراجعه به بخش خصوصی یا شهرهای اطراف هستند.
وی افزود: نبود چشم پزشک متخصص مستقر در بهشهر، از دیگر کمبودهای درمانی این شهرستان است که انتظار داریم در راستای ارائه خدمات مطلوب دولت به بخش های درمانی، در آینده نزدیک شاهد رفع این مشکل باشیم.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از درخواست فرماندار بهشهر، وعده داد از هفته آینده یک چشم پزشک متخصص در بیمارستان دولتی امام خمینی بهشهر مستقر شود.ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: