کد خبر: ۸۷۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - 2015November 25
شفا آنلاین>سلامت>تغذیه >دومین مرد باهوش جهان ترکیب قرصی دارد که به گفته او عملکرد مغزش را به قدر کفایت تقویت می‌کند تا جایی که حتا بر هوش او می‌افزاید و پیری مغز را به تعویق می‌اندازد.
به گزارش شفا آنلاین، دومین مرد باهوش جهان ترکیبی از قرص‌هایی را می‌خورد که به گفته خود او عملکرد مغز او را افزایش می‌دهند و حتی او را باهوش‌تر می‌کنند.

او می‌گوید این قرص‌ها همچنین پیری مغز را به تاخیر می‌اندازند. عددی بالاتر از 160 در  تست بهره هوشی (آی‌کیو) نابغه محسوب می‌شود. آی‌کیوی فردی به نام ریک روزنر 192 است. این در حالی است که میانگین کلی آی‌کیو 100 است پس مشخص می‌شود چرا نام این فرد در فهرست نابغه‌های جهان قرار گرفته است.

روزنر در مصاحبه با وبسایت بیزنس اینسایدر گفته است که بیش از 30 بار تست آی‌کیو داده‌ است و در بیش از 20 مورد از آن‌ها بیشترین رکورد را داشته‌‌ است. بر اساس رتبه‌بندی‌ها تنها یک نفر بزرگسال دیگر تا به حال آی‌کیویش بیشتر از روزنر بوده است.

 آی‌کیوی روزنر زمانی که در کودکستان بود اندازه‌گیری شد و به او لقب نابغه داده شد و از آن زمان به بعد از برنامه غذایی سختی از قرص‌های‌ تقویت مغز پیروی کرد که بیشتر آن قرص‌ها به وسیله مطالعات، پژوهش‌ها، پزشکان و متخصصان تغذیه تایید شده بود. روزنر هر روز قبل از اینکه صبحانه بخورد 50 قرص مختلف می‌خورد. هر کدام از این قرص‌ها برای هدفی خاص درست شده‌اند که پاسخگوی نیازهای بدن و موجب سلامتی هستند.

در زیر فهرستی از قرص هایی را که این نابغه مصرف می کند آمده است:

کپسول روغن ماهی امگا3
نصف یک آسپرین
متفورمین
متوپرولول
آوودارت
چربی‌سوزها
داروهای کاهش‌دهنده کلسترول
کورکومین
کارنوسین
ویتامین D3
ویتامین C
ویتامین k
لیکوپن
کلسیوم
کورستین و برومکلین
قهوه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: