کد خبر: ۸۶۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۸ - ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - 2015November 25
شفا آنلاین>اجتماعی> هیلاری کلینتون در کمپین خود در ممفیس اعلام کرد همان‌طور که پیش‌تر در سال جاری وعده کرده بود، 5هزار دلار از مالیات ‌خانواده‌ها و 2500 دلار از مالیات اشخاصی که بنا بر ضوابطی واجد شرایط باشند را به آنان مسترد خواهد کرد.

به گزارش شفا آنلاین،آمریکایی‌هایی که هزینه‌های درمانی خود را از جیبشان می‌پردازند و بیش از 5درصد درآمد خود را به این منظور خرج می‌کنند، واجد شرایط استرداد مالیات هستند. کمپین کلینتون اعلام کرده است این اعتبار با افزایش مالیات خانواده‌های متمول و درخواست تخفیف از تولیدکنندگان دارو تامین خواهد شد. وزیر سابق امور خارجه آمریکا در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرده است تنها نامزد انتخاباتی است که سعی می‌کند مالیات کارگران طبقه متوسط آمریکا را افزایش ندهد.

او رقیب خود، ساندرز را برای حمایت از برنامه‌هایی مانند سیستم‌ تک‌پرداختی بیمه بر اساس مدیکر (بیمه دولتی نیازمندان) که معتقد است سبب افزایش مالیات خانواده‌های طبقه متوسط جامعه می‌شود، سرزنش کرده است. کلینتون برخلاف رقیب خود عهد بسته است که از برنامه درمانی رییس‌جمهور اوباما دفاع کند و دولتمردان جمهوری‌‌خواه را تشویق کرده است که برنامه‌های مدیکید (بیمه دولتی سالمندان) را تحت قانون فدرال گسترش دهند.

در برنامه‌ای که ساندرز ارائه داده است مدیکید و بیمه درمانی کودکان توسط سیستم جدید تک‌پرداختی جذب و تحت قوانین دولت فدرال در ایالات اجرا می‌شوند. درنتیجه شرکت‌های بیمه‌ خصوصی در حاشیه قرار می‌گیرند و بیمه تکمیلی خواهند فروخت؛ البته در برنامه او تاکید شده است کسانی که تحت پوشش مدیکید هستند حین این نقل‌وانتقال تحت پوشش باقی خواهند ماند.
Yahoo Health
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: