کد خبر: ۸۶۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹ - ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - 2015November 24
مدیرخاورمیانه بزرگترین شرکت داروسازی جهان:
شفاآنلاین :مدیر خاورمیانه شرکت نوو نوردیسک گفت: دیابت به دلیل اهمیت زیاد باید در ردیف بیماری های خاص در همه کشورها مدنظر قرار گیرد.

به گزارش شفاآنلاین ،آقای اوله مولسووبیک درحاشیه برگزاری دهمین همایش بین المللی راهبری دیابت در گفت و گو با خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: آمارهای جدید نشان از رشد باسرعت دیابت در سراسر جهان دارد. لذا این بیماری نیز باید مانند سایر بیماری های خاص مورد توجه جدی مسئولان بهداشت کشورها قرارگیرد.

مدیربزرگترین شرکت داروسازی دنیا ادامه داد: از حدود 400 میلیون دیابتی در جهان چهار میلیون و 600 هزار نفر آن در ایران هستند که لازم است برنامه های آموزشی و آگاهی بخشی در این زمینه بیش از پیش افزایش یابد.

اوله تصریح کرد: بروز بیماری های ناشی از دیابت در جهان حاکی از آن است که دولتها باید بیش از گذشته نسبت به درمان دیابت اقدام کنند و این مسئله را جدی بگیرند.

وی در خصوص برگزاری دهمین همایش بین المللی راهبری دیابت که ازدوم آبان به مدت دورروزدرمرکزهمایش های بین المللی صداوسیما برپاست اظهار داشت: برگزاری این همایش در ایران از نظر کیفیت سخنرانی ها و همچنین سطح مدعوین مرا تحت تاثیر قرار داد به طوری که مطمئن هستم نتایج حاصل از برگزاری این همایش برای حل مشکلات دیابت در ایران تاثیرگذار خواهد بود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: