کد خبر: ۸۶۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۰ - ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - 2015November 21
شفا آنلاین>اجتماعی>تنها چیزی که آدمی از تماشا کردن و دیدن آن هیچ گاه خسته نخواهد شد زیبایی هاست. تامل و فوکوس روی جزئیات حاضر در این تصاویر که از سرتاسر دنیای زیبایمان گرد آوری شده است، بار دیگر ذکر «فتبارک الله احسن الخالقین» را بر زبانتان می آورد.
به گزارش شفا آنلاین،در این سری مطالب سعی کرده ایم کلکسیونی دیدنی از تصاویر زیبا و چشم نواز از سرتاسر دنیا، با ذکر محل ثبت عکس برایتان گرد آوری کنیم. شاید این تلاش ما قدم کوچکی باشد تا لحظاتی چشمانتان از دیدن پلیدی ها و ناملایماتِ روزمرگی هایمان دور شود و با دیدن صحنه هایی زیبا از این دنیای زیبا، روانی آسوده و استراحت روح را برای شما عزیزان در پی داشته باشد. 

****
Ennetbürgen یک شهر در ایالت نیدوالدن در سوئیس.




برگهایم، در منطقه آلزاس در شمال شرق فرانسه است.




جزیره سنتورینی (Santorini) که با نام "ترا(Thera)" نیز شناخته می شود در200 کیلومتری کشور یونان در دریای اژه قرار دارد. جمعیت این جزیره کمتر از 15000 نفر می باشد و به خاطر محلی که جزیره واقع شده و رنگ خانه های آن معروف شده است.




منطقه مارین کانتی کالیفرنیا آمریکا.




کولوسئوم، یک تماشاخانه در شهر رم در ایتالیا است. کولوسئوم بزرگترین تماشاخانه‌ در امپراتوری روم بوده است. کولوسئوم ظرفیتی میان ۵۰۰۰۰ تا ۸۰۰۰۰ نفر و ۸۰ درب ورودی داشته است. ساخت کولوسئوم توسط وسپاسیان بین سالهای ۶۹ تا ۷۰ میلادی پایه‌گذاری شد.




Ko Tapu معروف به جزیره جیمزباند در نزدیکی جزیره پوکت واقع شده است. در این جزیره سنگی به ارتفاع ۲۰ متر که حدود مساحت ۲۰۰ متر آب دور آن گرفته است قرار دارد. زمانی این جزیره معروف شد که در سال ۱۹۷۴ میلادی جیمزباند در یکی از فیلمهای خود در این جزیره ایفای نقش کرد.




کائوآئی یکی از جزایر هشت‌گانه ایالت هاوایی آمریکا در اقیانوس آرام است.




ساحل چهارم کلیفتون (Clifton 4th Beach) ، این مسیر ساحلی ، یکی از برجسته ترین ساحلهای شهر کیپ تاون در آفریقای جنوبی می باشد. از اینرو به آن ساحل "چهارم" می گویند زیرا این سواحل از هر چهار جهت شهر کلیفتون، بسیار زیبا و چشم انداز می باشند. ماسه های سفید رنگ آن مکان مناسبی برای آفتاب گرفتن ، والیبال ساحلی ، فوتبال ساحلی و دیگر ورزش های ساحلی دیگر می باشد. یکی از ویژگی های بارز این ساحل که آن را از دیگر سواحل متمایز می کند، در امان بودن آن از بادهای ساحلی می باشد که به دلیل موقعیت جغرافیایی این ساحل است.




دریاچهٔ کومو که با نام لاریو نیز شناخته می‌شود؛ دریاچه‌ای در لمباردی در شمال ایتالیا و در ۲۵ کیلومتری میلان است که از تجمع آب کوهستان‌ها، رودخانهٔ آدا و سایر رودها به وجود آمده‌است. دریاچهٔ کومو حدوداً ۴۷ کیلومتر طول و تا ۴ کیلومتر عرض دارد و مساحت آن ۱۴۶ کیلومتر مربع و حداکثر عمقش ۴۱۴ متر است. این دریاچه یکی از جاذبه‌های گردشگری ایتالیا به شمار می‌رود و در آن فعالیت‌های تفریحی از جمله ماهی‌گیری انجام می‌شود.




جزیره هیرون یکی از جزایر مرجانی استرالیا.




کوه گورستان امید در روچستر، نیویورک، یکی از اولین گورستان های روستایی در ایالات متحده آمریکا است.




آبشارهای نیاگارا به مجموعهٔ سه آبشار گفته می‌شود که در مرز آمریکا و کانادا در استان انتاریو از قلمروی کانادا و در ایالت نیویورک از قلمرو آمریکا جای دارد. این آبشارها در سر جنوبی گلوگاه رود نیاگارا قرار دارد.




طبیعت پائیزی آمستردام، هلند.




قلعه‌ی نوش‌وانِشتاین، جواهر واقعی باواریا، قلعه‌ای مجلل، زیبا، رویایی و افسون کننده است که در میان منظره‌ای به همان اندازه مسحور کننده و تأثیر گذار، جای گرفته است. این قلعه طی قرن نوزدهم توسط لودویگ دوم (Ludwig II) بنا نهاده شد. زیبایی ظاهری آن در حدی است که گویی درست از میان داستان‌های جن و پری به دنیای ما وارد شده است.




ایالات مستقل ساموآی باختری که با نام ساموآ شناخته می‌شود کشوری است واقع در قارهٔ اقیانوسیه، اقیانوس آرام جنوبی، شمال تونگا و شرق ولیس و فوتونا، پایتخت آن آپیا است. این جزیره همچون هاوایی در یک نقطه دور افتاده از اقیانوس آرام واقع شده‌است و یک جزیره گردشگری به شمار می‌آید.




گروت مارکت میدان مرکزی شهر بروکسل بلژیک.




جنگل های بلوط دراوهایو، ایالات متحده آمریکا.




پارک ملی دریاچه‌های پلیتویک از شانزده دریاچه تشکیل شده‌است و یکی از مکان‌های توریستی قدیمی در کرواسی است.




آبشار آنجل (به اسپانیایی: Salto Ángel) طولانی ترین آبشار دنیا به ارتفاع 979 متر است که در میان جنگل های دورافتاده پارک ملی کانایما در ایالت بولیوار در جنوب شرقی کشور ونزوئلا جای دارد.




نمایی رویایی از منطقه توریستی کورپودولار (Korpudalur) در ایسلند.





دهکده Reine یک دهکده ماهیگیری و مرکز اداری جزیره Moskenes در نوردلند کشور نروژ میباشد که در مجمع الجزایر لوفوتن واقع گردیده است. کلیسای Reine نیز در این دهکده میباشد.



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: