کد خبر: ۸۶۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۳ - ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - 2015November 18
عضو كميسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامي درگفتگو با شفاآنلاین:
شفاآنلاین :عضو كميسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامي گفت: اكثريت قريب به اتفاق نمايندگان مجلس و به خصوص اعضاي كميسيون بهداشت با طرح تحقيق و تفحص از وزارت بهداشت و طرح تحول نظام سلامت به هيچ عنوان موافق نيستند.

دکترمراد هاشم زهي درگفتگوی اختصاصی با شفاآنلاین ضمن بیان این مطلب گفت : دكترقاضی زاده هاشمي وزير بهداشت ودرمان براي طرح تحول سلامت زحمات زيادي كشيده اند .ضمن اینکه نتیجه تلاش های ايشان وتمامی دست اندرکاران وزارت بهداشت را به راحتي در رضايتمندي مردم و كاهش مشكلات آنها در حوزه سلامت ميبينم . بنابراين مطرح كردن چنين بحثي در نظام سلامت و حوزه بهداشت صحيح نيست.

نماینده مردم خراسان جنوبی و نهبندان ،با اعلام اينكه پزشكان صاحب نظر مجلس و اعضاي كميسيون بهداشت با طرح تحقيق و تفحص از وزارت بهداشت مخالف هستند و به هيچ عنوان با اين طرح همراهي نمي كنند گفت: به نظر من رسانه ها نیز نبايد به اين بحث دامن بزنند . چراکه اين طرح نظر شخصي يك نفر بوده و اصلا در كميسيون بهداشت و درمان هم مطرح نشده است .

وی به شفاآنلاین افزود:درچنین شرایطی سوال اینستکه چرا بايد رضايتمندي مردم و كاهش مشكلاتشان را در حوزه سلامت ناديده بگيريم و مديريت خوب و تلاش هاي صادقانه وزير بهداشت وهمکارانشان را دراین طرح ملی زير سوال ببريم؟
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: