کد خبر: ۸۵۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۳ - ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - 2015November 10
مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی :
شفاآنلاین:تامین اجتماعی>مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) با بیان اینکه هدف از تاسیس و فعالیت این شرکت ، حفظ ارزش سرمایه های سازمان تامین اجتماعی است ، گفت: استراتژی و برنامه ریزی شستا حرکت به سمت محصولاتی با ارزش افزوده بیشتر و تمرکز بر صنایع با مقیاس بالا و پیشرفته است.
به گزارش شفاآنلاین : دکتر محمد رضا آیت الهی در همایش توانمندیهای اقتصادی وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی در جمع سفرا و روسای نمایندگی های ایران در خارج از کشور با بیان این مطلب ، افزود: شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی یکی از شرکت های تابعه سازمان تامین اجتماعی است که از سال 1365 فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی اضافه کرد: شستا دارای 9 هلدینگ است که با استفاده از ظرفیت های این شرکت در زمینه ارتباطات موثر، زیر ساخت کارا،دانش و مهارت نهادینه شده و رهبری بازارها ؛ در سالهای اخیر 45 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده است .
مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی هلدینگ های این شرکت را شامل ؛ هلدینگ نفت وگازو پتروشیمی، صدر تامین ، دارویی تامین،صنایع نوین اجتماعی، سیمان تامین ، صبا تامین ، انرژی تامین ، صنایع عمومی تامین و عمران و حمل و نقل برشمرد و تصریح کرد: هلدینگ های این شرکت پتانسیل های توسعه و گسترش بازار در خارج از کشور را دارد.
دکتر آیت الهی با اشاره به اینکه برخی ازطرح ها و فعالیتهای بین المللی شرکت شستا به خاطر شرایط تحریم معلق مانده است ؛ اظهار امیدواری کرد با شرایط ایجاد شده در دوران بعد از تحریم  این طرح ها به سرانجام برسند.
وی سرمایه گذاری در زمینه صنایع معدنی را بلندمدت و سود آور دانست و تصریح کرد: اگر سرمایه گذار خارجی وجود داشته باشد، شستا در زمینه صنایع معدنی پروژه های بسیار زیادی دارد.
دکتر آیت الهی وضعیت هلدینگ های شستا در زمینه انرژی را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تکنولوژی مدرن و درعین حال بومی شده در زمینه انرژی در اختیار شستا قرار دارد که این شرکت آمادگی دارد با همکاری سفرا و روسای نمایندگان ایران در خارج از کشور برای سود آوری هلدینگ های این شرکت  منابع و فرصت ها را در اختیار سرمایه گذاران خارجی قرار دهد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: