کد خبر: ۸۴۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۴ - ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - 2015November 07
مدیرعامل بیمارستان میلاد در گفتگو با شفا آنلاین:
شفا آنلاین- مدیرعامل بیمارستان میلاد طرح تحول نظام سلامت را بسیار خوب و موفق ارزیابی کرد و ادامه این مسیر را درگرو تامین منابع مالی مربوطه ازسوی دولت دانست.
دکتر محمودرضا فیاض در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین اظهارکرد: طرح تحول نظام سلامت طرح بسیار خوبی است و انشاالله امیدواریم منابع آن نیز توسط دولت تأمین شود.

وی خاطرنشان کرد: با تأمین این منابع چه به صورت مستقیم و چه غیر مستقیم که از طریق دولت به بیمه ها تزریق میشود انشالله  پایشی انجام گیرد که تقاضاهای القایی که در بهداشت و درمان (به ویژه درمان) خیلی هزینه بر است و هزینه های زائدی را ایجاد می کند نیز کنترل شود که درصورت تحقق این امر طرح نیز بسیار موفق تر خواهد بود.
وی ادامه داد: بعد از طرح تحول نظام سلامت به طور کلی بیمارستان های تأمین اجتماعی خیلی تغییری در وضعیتشان ایجاد نشده زیرا تحول سلامت در جهت رضایتمندی بیمارانی است که با مشکلات مالی روبروهستند.

وی افزود: خوشبختانه بیمارستان های سازمان تأمین اجتماعی در جهت ارائه به جامعه محترم کارگری و افراد دارای دفترچه مربوطه؛ تقریبأ همیشه به طور رایگان این خدمات را ارئه می داده در نتیجه این روند همچنان هم ادامه دارد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: