کد خبر: ۸۴۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۹ - ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - 2015November 04
شفاآنلاین:حوادث>اعضای بدن سیدعلیرضا رمضانی دانش آموز پایه ششم ابتدایی روز چهارشنبه و مصادف با یوم الله 13 آبان و روز دانش آموز به بیماران نیازمند اهدا شد.
به گزارش شفاآنلاین : خانواده سیدعلیرضا 12 ساله از دانش آموزان مرکز آموزش استثنایی یاسوج که دچار عفونت مغزی شده بود در اقدامی خداپسندانه اعضای بدن فرزند دلبند خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند.
پدر و مادر و بستگان این دانش آموز پایه ششم ابتدایی که در چند روز اخیر دچار عفونت مغزی شده بود و پزشکان نیز از معالجه وی عاجز شده بودند، برای اهدای اعضای بدن وی و پایان دادن به انتظار چند بیمار نیازمند رضایت دادند.
مسئول پیوند دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز در این زمینه گفت: با تلاش تیم پیوند اعضاء دانشگاه های شیراز و یاسوج دو کلیه،کبد و دو قرنیه این دانش آموز برای اهدا به نیازمندان جدا شد.
ساسان عباسی اهدای اعضای بدن علیرضا را بیست و یکمین مورد اهدایی در سال جاری دانست و گفت: بیش از 90درصد از بیماران مرگ مغزی کهگیلویه و بویراحمدی اعضای بدن خود را اهدا می کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد نیز با صدور پیامی این اقدام ارزشمند و خداپسندانه خانواده سیدعلیرضا رمضانی ساکن روستای مهریان یاسوج را قابل تحسین و تقدیر دانست دانست و از خداوند منان برای علیرضا علو درجات و برای خانواده وی نیز صبری آرزو کرد.
هادی زارع پور در این پیام تصریح کرده است: یاد و نام سید علیرضا که با فداکاری به مشق و درس های خود در یوم الله 13 آبان و روز دانش آموز پایانی زیبا بخشید، همیشه در اذهان باقی خواهد ماند.ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: