کد خبر: ۸۴۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - 2015November 05
متخصص پوست، مو و زیبایی در گفتگو با شفا آنلاین تاکید کرد:
شفا آنلاین- متخصص پوست، مو و زیبایی گفت: برای حل مشکلات پوستی لزومی به استفاده مداوم از داروهای گران قیمت نیست بلکه برخی محصولات ایرانی هم کیفیت مناسبی دارند.
دکتر محمدعلی نیلفروش زاده در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن بیان این مطلب اظهارداشت: یکی ازمشکلات مردم درزمینه درمان بیماری ها ومشکلات پوست ومو تجویزبرخی کرم ها وداروهای گران قیمت است .درپاسخ به این سوال که آیا همه بیماران باید داروهای گران قمیت مصرف کنند یا این که راهکارهای ارزان ومطلوب تری هم وجود دارد نیزباید گفت: در حقیقت استفاده از کرم های موضعی برای حفظ رطوبت پوست و بهبود قوام و شفافیت پوست کمک کننده است.


وی همچنین افزود: حال آن که لزومی بر استفاده از داروهای گران قیمت نیست ومی شود از کرم های ایرانی دارای کیفیت مناسب نیزبرای درمان های مختلف استفاده کرد.


وی درباره حضوربرخی نمایندگان شرکت های دارویی درداروخانه ها وتجویزکرم ها وداروهای پوست ومو ازسوی آنها نیز گفت: انجام ویزیت، مشاوره و تعیین نوع داروی مصرفی پوستی صرفا کار پزشک است و این که اگرنماینده یک شرکت مصرف کننده را وادار به خرید نوع محصول خاصی کند از لحاظ قانونی مناسب نبوده و چه بسا منجر به بروز عوارض و مشکلات پوستی می شود که جبران آن مشکل و یا غیر ممکن است.



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: