کد خبر: ۸۳۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - 2015October 30
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:
شفاآنلاین :اجتماعی >سلامت >رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه طبق اظهارات وزیر بهداشت تجمیع بیمه‌ها باید صورت گیرد، گفت: دولت خود قانون برنامه پنجم توسعه را نوشته و پیش‌نیاز اجرای تجمیع بیمه‌ها یعنی تشکیل بیمه سلامت ایرانیان را انجام داده، لذا باید هماهنگی‌ها برای تجمیع بیمه‌ها نیز از سوی دولت انجام شود.

به گزارش شفاآنلاین ،دکتر حسین‌علی شهریاری،ضمن بیان این مطلب و با تاکید بر ضرورت تجمیع بیمه‌ها، افزود:‌ در قانون برنامه پنجم توسعه اختیار به دولت داده شده تا تجمیع بیمه‌ها صورت گیرد که البته ممکن است در حین اجرا یکسری مشکلاتی وجود داشته باشد که باید با هماهنگی دولت رفع شود.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: طبق اظهارات وزیر بهداشت این تجمیع باید صورت گیرد چراکه در ماده 38 بند ب قانون برنامه پنجم توسعه دولت می‌تواند این تجمیع را اجرایی کند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد: دولت خود قانون برنامه پنجم توسعه را نوشته و پیش‌نیاز اجرای آن نیز مبنی بر تشکیل بیمه سلامت ایرانیان را انجام داده است لذا باید هماهنگی‌ها برای تجمیع بیمه‌ها نیز از سوی دولت انجام شود.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به خانه ملت گفت: به نظر می‌رسد دولت باید در برنامه ششم توسعه تمهیدات نسبت به چگونگی اجرای تجمیع بیمه‌ها را درنظر بگیرد و مجلس نیز منتظر پیشنهاد دولت برای چگونگی اجرای این قانون است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: