کد خبر: ۸۳۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱:۰۱ - ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - 2015October 28
شفاآنلاین:اجتماعی>رئیس کمیسیون حمل و نقل و شورای شهر تهران ساخت بیمارستان هسته‌ای در جنوب شهر تهران را افزایش دهنده شاخص‌های بهداشتی این منطقه از شهر می‌داند.
به گزارش شفاآنلاین: احمد دنیا مالی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با اشاره به این نکته که قرار بود بیمارستان هسته‌ای در منطقه 2 ساخته شود، اظهار کرد: اما با تدبیر شهرداری ساخت این بیمارستان در جنوب شهر انجام شد که این اقدام سبب افزایش شاخص بهداشت و درمان در جنوب پایتخت می‌شود.

وی افزود:‌ شهرداری قرار نیست بابت این پروژه هزینه‌ای بپردازد و به مانند متروی اقماری دولت پول می‌دهد و شهرداری مجری آن است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و شورای شهر تهران با اشاره به این نکته که فرآورده‌های گوشتی به خصوص سوسیس و کالباس در افزایش سرطان مؤثر است، عنوان کرد: متاسفانه چون گوشت‌گران است تولیدکنندگان با اضافات گوشت‌ها نسبت به تولید سوسیس و کالباس اقدام می‌کند و به همین دلیل به جوانان توصیه می‌شود در مصرف آن اعتدال را رعایت کنند.

دنیامالی در خاتمه اظهار کرد: روز گذشته در شمال افغانستان زمین لرزه‌ای اتفاق افتاد که بر همین اساس تسلیت خود را به ملت افغانستان و مهاجران افغانی در ایران عرض می‌کنم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: