کد خبر: ۸۳۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۴ - ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - 2015October 26
شفاآنلاین :سلامت >جامعه پزشکی >وزیر بهداشت با تاکید بر پیگیری طرح های عدالت در سلامت در کل کشور ، امضای تفاهم نامه و ساخت و بهره برداری از بیمارستان هسته ای را خدمتی نوین و بی بدیل در منطقه توصیف کرد.

به گزارش شفاآنلاین ،دکتر حسن هاشمی وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه ساخت بزرگترین بیمارستان هسته ای غرب آسیا با قدرداني از دكتر علی اکبر صالحي رییس سازمان انرژی اتمی و دكتر محمدباقر قاليباف شهردار تهران در فراهم شدن مقدمات امضاي تفاهم نامه همكاري ساخت بزرگترين بيمارستان هسته اي غرب آسيا ابراز اميدواري كرد با شروع عمليات ساخت اين بيمارستان شاهد بهره گيري از آخرين تكنولوژي هاي روز دنيا و نيز راديو داروهايي خواهيم بود كه به همت متخصصان كشور به خدمت حوزه سلامت مي آيند.
دكتر هاشمي با اشاره به جانمايي اين بيمارستان در يكي از مناطق جنوبي و پرجمعيت شهر تهران كه فاقد زيرساختهاي بهداشتي و درماني متناسب با جمعيت بالاي آن بوده است ابراز اميدواري كرد اين بيمارستان بتواند خدمات مناسبي را به هموطنان ارايه كند 

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی


وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنين خواهان همكاري دستگاهها براي توسعه زيرساخت بهداشت و درمان در سایر شهرهای كشور شد و تاكيد كرد: ساخت چنين بيمارستانهايي را محدود به شهر تهران نخواهيم كرد و موضوع عدالت در سلامت را در سراسر كشور دنبال مي كنيم .
دکتر هاشمی وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بيان اينكه ٢٠هزار تخت بيمارستاني تا پايان این دولت بهره برداري خواهد شد، افزود: اين امر را در ادامه اجراي طرح هاي عدالت محور است .
وي در پايان از همكاري سازمان انرژي اتمي و شهرداري تهران براي احداث اين بيمارستان قدرداني كرد.

صبح امروز با همکاری شهرداری تهران ، سازمان انرژی اتمی و وزارت بهداشت تفاهم نامه ای جهت ساخت بزرگترین بیمارستان هسته ای غرب آسیا امضا شده است .

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: