کد خبر: ۸۲۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۹ - ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - 2015November 03
رئیس مرکز اورژانس کشور در گفتگو با شفا آنلاین خبرداد:
شفا آنلاین- رئیس مرکز اورژانس کشوربا اشاره به آغاز نوسازی ناوگان اورژانس کشور،مهمترین برنامه ها برای بهسازی ناوگان اورژانس را تشریح کرد.

دکتر امین صابری نیا در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن بیان این خبر اظهارکرد: بحث بهسازی اورژانس های زمینی ازمهمترین برنامه های دردست اجراست؛یعنی ازآبان ماه آمبولانس های جدید جایگزین آمبولانس های فرسوده می شوند .ضمن اینکه رتبه بندی هم آغازشده و انشالله از سال آینده سطح کیفی خدمات در پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی نیزارزیابی خواهد شد.


وی خاطرنشان کرد: برنامه مدیریت اورژانس بیمارستانی هم از طرح هایی است که تا 90درصد کارهای مربوط به آن انجام شده و امیدواریم 10 درصد باقی مانده هم تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

به گفته صابری نیا، بحث مدیریت اورژانس خیلی خاص است و رفتاری به طور کامل علمی و درست را در بخش اورژانس می طلبد؛ البته در کشورهای مختلف امکان دارد که رفتار با بیماران اورژانسی متفاوت باشد اما در کشور ما با توجه به این که طب اورژانس راه اندازی و بخش اورژانس تعریف شده باید رفتار ما هم در تمام بیمارستان ها به یک رفتار علمی و درست  تبدیل شود. به همین دلیل مدیریت بخش اورژانس را از نظر نرم افزاری نیزتعریف کرده ایم.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: