کد خبر: ۸۲۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۹ - ۰۲ آبان ۱۳۹۴ - 2015October 24
شفا آنلاین>اجتماعی>رئیس جمهور امروز همزمان با عاشورای حسینی در بیمارستان شهید فیاض بخش واقع در منطقه ۱۸ تهران حضور یافت و ضمن بازدید از این بیمارستان، از بیماران بستری در آن عیادت و دلجویی کرد.
به گزاش شفا آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری به منظور عیادت از بیماران بیمارستان شهید فیاض بخش با همراهی علی ربیعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در این بازدید، رئیس جمهوری را همراهی می‌کند.


روحانی همچنین در مراسم عزاداری عاشورای حسینی که با حضور کارکنان بیمارستان و بیماران برگزار شد نیز شرکت کرد.

رئیس‌جمهور علاوه بر حضور در مراسم عزاداری و اقامه نماز با کارگران حاضر در بیمارستان از بیماران کارگر بستری‌شده در این بیمارستان عیادت کرد که در این بازدید توسط رییس جمهور بر گسترش مراکز درمانی در مناطق کارگرنشین کشور تاکید شد.

رئیس‌جمهور از کارگرانی که در بخش‌های مختلف بستری شدند عیادت به عمل آورد و هنگام بازدید از بخش‌های مختلف این بیمارستان با بیماران بستری به گفتگوی صمیمی پرداخت و ضمن دلجویی و اهدای شال سیاه رنگ به مناسبت عاشورای حسینی در خصوص روند درمانی آنان سوالاتی کرد که در این گفتگوی صمیمی کارگران بستری شده در بیمارستان فیاض بخش از درمان رایگان و خدمات ارئه شده رضایت داشتند.

همچنین روحانی با توقف در ایستگاه پرستاری یکی از بخش‌های این مرکز درمانی، کار پرستاران و پزشکان را بسیار ارزشمند توصیف کرد و ضمن آرزوی توفیق برکت و سلامتی برای این قشر زحمت کش جامعه خطاب به آنان گفت: شما واسطه شفایی هستید که خداوند به بیماران می‌دهد و در همه ایام سال و روز عزای حسینی نیز به بیماران خدمت رسانی می‌کنید.

رییس جمهوری پس از بازدید از این مرکز درمانی به خیل عظیم عزاداران حسینی محله خلیج فارس در منطقه ۱۸ تهران پیوست و همراه با آنان برای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش عزاداری کرد.

روحانی را در این بازدید علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی،  سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش و پزشکی،  محمد نهاوندیان  رییس دفتر رییس جمهوری و حسین فریدون دستیار ارشد رییس جمهور، همراهی کردند.

نماز ظهر عاشورا به امامت حجت الاسلام والمسلمین روحانی در این بیمارستان اقامه شد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: