کد خبر: ۸۲۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳:۰۶ - ۰۲ آبان ۱۳۹۴ - 2015October 24
شفا آنلاین>سلامت>سازمان غذا و داروي آمريکا اعلام کرد سيستم دياليز پريتونئال خودکار خانگي (APD) شرکت باکستر را با نام AMIA مورد تائيد خود قرار داده است.

به گزارش شفا آنلاین،اين دستگاه از راه دور به اينترنت متصل شده و از پورتال منبع مشترک Sharesource بيمار که کمپاني ابداع کرده، استفاده مي‌کند. سيستم AMIA APD تنها وسيله موجود در ايالات متحده است که ويژگي‌هاي بيمارمحور را مانند راهنماي صوتي، پانل کنترل که به صورت صفحه لمسي است و پلت‌فرم اتصال دوطرفه Sharesource، با هم ترکيب کرده است. منبع مشترک به پزشکان اجازه مي‌دهد تا به داده‌هاي درمان بيمار در خانه دسترسي داشته و از راه دور، توصيه‌هاي لازم را براي هر فرد ارايه دهند.

در اين سيستم، گرافيک‌هاي متحرک و دستورالعمل‌هاي قدم به قدم خودکار طراحي شده تا اثربخشي آموزش درمان خانگي و استفاده از آن براي بيماران مبتلا به بيماري کليوي مرحله آخر افزايش يابد.

دياليز صفاقي گزينه درماني مهمي براي بيماران مبتلا به بيماري کليوي است که به دنبال درمان‌هاي خانگي مي‌گردند. بنابراين، تائيد و ورود اين دستگاه به بازار به بيماران امکان مي‌دهد تا درمان دياليز صفاقي را که بوسيله پزشک تجويز شده، در خانه آغاز و انجام دهند.

سيستم AMIA APD با همکاري شرکت تحقيق و توسعه DEKA ارتقا يافته تا درمان دياليز صفاقي بيماران در خانه با وسيله‌اي انجام شود که بيشتر عملکرد بصري دارد و از راه دور نيز با پزشک در ارتباط است. باکستر اميدوار است سيستم مذکور را تا اواخر 2015 وارد بازار کند.

منبع: Journal Watch

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: