کد خبر: ۸۱۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۱ - ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - 2015November 19
رئیس بیمارستان مطهری در گفتگو با شفا آنلاین:
شفا آنلاین- رئیس بیمارستان مطهری با تقدیرازعملکرد بیمه ها در حمایت از داروهای بیماران سوختگی وبرخی خدمات دیگردراین زمینه گفت: کمک بیمه ها به ما پرداخت تخت روز و هزینه های اولیه بیماران دچار سوختگی است. در حالی که بیماران سوختگی ومراکزدرمانی تخصصی مربوطه نیازمند حمایت های بیشتری دراین زمینه هستند.

دکتر مصطفی ده مردانی در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین اظهار کرد: به تازگی برخی از پانسمان های مدرن هم تحت پوشش بیمه ها قرارگرفته و برخی از پمادهایی که برای درمان های سوختگی گران قیمت بعد از عمل جراحی و ترخیص از بیمارستان است تحت پوشش بیمه ها قرار گرفته است.

وی با اشاره به نیازحمایت بیشتر بیمه ها ازبیماران سوانح سوختگی خاطرنشان کرد: به دلیل گران بودن شدید پانسمان های سوختگی و هتلینگ بیمار دچار سوختگی،بیمه ها باید هزینه های بیشتری پیش بینی و پرداخت کنند.

ده مردانی در خصوص تعرفه ها نیز بیان کرد: خوشبختانه تعرفه ها به نسبت قبل خیلی بهتر شده و به ما کمک شایان توجهی کرده است.درحال حاضرنیز پزشکان فعال در امر سوختگی به دلیل رشد خوب تعرفه ها راضی ترند زیرا خدمات آنها جبران می شود .اما هنوز باز هم جای کار دارد و اگر امکان ایجاد تغییرات دیگری وجود داشته باشد انشالله بتوانیم زحمات این پزشکان را بیشتر و بهتر نیز جبران کنیم.

فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی اظهار کرد: از همه مسئولان خواهش می کنم سوختگی را ویژه ببینند، همچنین در راستای پیشگیری از سوختگی رسانه ها به ما کمک و اطلاع رسانی کنند تا به سمتی برویم که سوختگی رخ ندهد و در غیر این صورت انشالله با مراکز استاندارد سوختگی و حمایت هایی که بعد از ترخیص بیماران از آنها می شود نیز عوارض ناشی از آن کاهش یابد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: