کد خبر: ۸۰۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۴ - ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - 2015October 09
شفا آنلاین>اجتماعی>مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به افزایش مستمری بازنشستگان، تاکید کرد: متاسفانه بازنشستگان ما هنوز مشکلات معیشتی دارند.
به گزارش شفا آنلاین، دکتر سید تقی نوربخش روز جمعه در مراسم پیاده روی بزرگ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی که در پارک لاله تهران برگزار شد با بیان اینکه امسال همانند سال های گذشته در حد مقدورات، مستمری بازنشستگان مشمول افزایش شد، گفت: تلاش می کنیم با افزایش سال به سال مستمری ها و سایر مزایا خلاءهای موجود را جبران کنیم.

وی با اشاره به افتتاح سه بیمارستان تامین اجتماعی در سال گذشته، افزود: تا پایان امسال نیز دو بیمارستان جدید دیگر افتتاح خواهد شد.

نوربخش با بیان این مطلب که سازمان تامین اجتماعی به اندازه رقم یارانه‌ ها یعنی ماهانه ۳۰۰۰ میلیارد تومان مستمری پرداخت می کند، تاکید کرد: نگرانی از بابت پرداخت مستمری ها وجود ندارد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه دولت تدببر و امید ایران را به کشوری مقتدر بدل کرده است، گفت: ایران از امن ترین کشورهای جهان است و باید بگویم که خواب اختلاف در دولت، تعبیر نخواهد شد.

وی با اعلام اینکه سال آینده نیز میزان مستمری‌ها بیش از نرخ تورم افزایش خواهد یافت، افزود: تلاش می کنیم در برنامه ششم توسعه و بودجه سال ۹۵ ردیفی اختصاص یابد که از طریق آن شاهد افزایش مستمری‌ها باشیم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی همچنین از اعطای وام و تسهیلات به بازنشستگان تامین اجتماعی از ماه آینده از طریق بانک رفاه خبر داد و گفت: امیدوارم با پرداخت این تسهیلات، گوشه ای از مشکلات این عزیزان حل شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: