کد خبر: ۸۰۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۶ - ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - 2015October 09
شفا آنلاین>سلامت>مرکز پزشکي، آموزشي و درماني کودکان مفيد در سال1353، در مساحتي حدود هزار و 200 مترمربع توسط مرحوم حاج حبيب الله مفيد ساخته و افتتاح شد.

به گزارش شفا آنلاین، اين مرکز درماني پس از سال‌ها به وزارت بهداشت واگذار شد و در تيرماه سال 1365 تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي قرار‌گرفت.

مرکز پزشکي آموزشي و درماني کودکان مفيد يکي از مراکز مهم علمي آموزشي و پژوهشي تخصصي، فوق تخصصي کودکان ايران است و علاوه بر تهران، پذيراي بيماران ارجاع‌شده از کل کشور و گاهي کشورهاي اطراف است. از اين بيمارستان روزانه به طور متوسط 600 بيمار سرپايي و حدود 50 بيمار بستري بهره‌مند مي‌شوند.

در سال 1389 با موافقت دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي، ساختمان سابق دانشکده پرستاري و مامائي در اختيار مرکز پزشکي، آموزشي و درماني کودکان مفيد قرار گرفت و سال 1390 اين ساختمان با عنوان ساختمان اداري و پاراکلينيکي شناخته‌شد.

اين مرکز از ابتداي تاسيس تا کنون پذيراي کودکان و نوجوانان از ابتداي تولد تا سن زير 12 سال بوده‌است. بخش جراحي داخلي اين بيمارستان داراي 46 تخت و به ترتيب بخش گوارش ، هماتولوژي و آنکولوژي و نوزادان داراي22و 24 و 24 تخت هستند.سپید

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: