کد خبر: ۸۰۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۴ - ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - 2015October 03
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با شفا آنلاین:
شفا آنلاین- عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: حضور وزیر بهداشت وهیات همراه ایشان بعد از وقوع فاجعه منا در عربستان بسیار خوب و موفقیت آمیز بود که این موضوع بیانگرموفقیت دیپلماسی سلامت بود که وزیربهداشت کشورمان دراین شرایط حساس به خوبی ازعهده اش برآمد.

دکتر احمدآریایی نژاد در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن بیان این مطلب اظهارکرد: در حقیقت وزیربهداشت در این رویداد تلخ به خوبی عمل کردواین یعنی اینکه به نظر می آید زبان بین المللی بهداشت وسلامت به هم نزدیک تراست تا زبان سیاست.

وی همچنین افزود: زیرا با نزدیک تر بودن زبان بین المللی بهداشت نسبت به زبان سیاست؛ مسئولین راحت تر می توانند مشکلات مردم کشور را با ارتباطات بین المللی و خدمات بدون مرز برطرف کنند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که جایگاه دیپلماسی سلامت به طور قطع در دنیا مهم و غیرقابل چشم پوشی است، درباره اهمیت حضور وزیربهداشت وهیات همراهش ازجمله رئیس هلال احمرجمهوری اسلامی در عربستان خاطرنشان کرد: بدون شک حضوراین هیات بسیارهوشمندانه ،با تدبیر، خوب؛ موفق و موثر بود که جای تقدیروتشکرویژه دارد.

این نماینده مجلس به شفا آنلاین گفت: وزارت بهداشت در این موضوع وظیفه اش را به خوبی انجام داد و حقی که از طرف مردم بر گردن وزیر بود به خوبی ادا شد و واقعأ جای تقدیر و تشکر دارد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: