کد خبر: ۷۹۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲:۱۵ - ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - 2015October 06
شفا آنلاین>سلامت>پروانه طبابت پزشکي از شهرماريسويل، توسط دولت به حالت تعليق درآمده‌است. دکتر «آن سي‌کمير» متهم به تجويز داروي بيش از حد لزوم براي بيمارانش شده است که اين دارو‌ها در مرگ چند نفر نقش داشته‌اند.
به گزارش شفا آنلاین،بنابر مستندات وزارت بهداشت، يکي از بيماران «کمير» در فوريه سال جاري جان سپرده است. طبق گزارش سم‌شناسي، چند دارو در بدن او يافت شده است. عامل مرگ اين بيمار51ساله، تجويز داروهاي نادرست و سهل انگاري اين پزشک تشخيص داده شده است.

 در ماه مارس نيز يکي ديگر از بيماران اين پزشک بعد14سال درمان براي درد مزمن فيبروم و اختلالات رواني، درگذشت. بازرسان معتقدند «کمير» دوزهاي بالاي متادون، اوکسي کونتين، اکسي کدون، فنتانيل و چندين داروي ديگر براي اين بيمار تجويز کرده بود و تاکيد شده که سهل انگاري وي سبب مرگ بيمار شده است.

 يکي از اتهامات عليه اين پزشک مرگ نوه بيماري است که چند سال قبل، مادربزرگش او را مرده پيدا کرد، در حالي که تکه‌هاي فنتانيل در دهانش بود. تابلويي مقابل مطب کميرنصب شده که در آن آمده او بازنشسته شده است و مطبش بسته است. وي گفته که چندنفر از کارکنانش هنوز در مطب مشغول هستند تا روند فرستادن بيمارانش به پزشکان ديگر را تسريع بخشند.

 وي اتهامات عليه خود را تکذيب کرده، اما گفته که قصد فرجام‌خواهي براي تعليق پروانه پزشکي‌اش را ندارد: «من 65ساله هستم و مشکلات جدي سلامتي دارم. اگر جوان‌تر و سالم‌تر بودم، ممکن بود براي آن بجنگم، زيرا باور دارم که بايد مبارزه کنم ولي حالا طاقت و استقامت جنگيدن ندارم.»

 «کمير» کارمندانش را در مورد آنچه بازرسان بي‌دقتي در ثبت گزارشات ونقص سوابق پزشکي عنوان کرده بودند، مقصر مي‌داند: «من براي اينکه کارکنانم گزارشات و مستندات را به درستي ثبت کنند، تلاش زيادي کردم، اما آن‌ها هنوز برخي موارد را اشتباه وارد مي‌کنند.»

 «کمير» اتهام سهل انگاري منجربه مرگ بيمارانش را رد کرد: «بهترين کاري را که مي‌توانستم براي بيمارانم انجام دادم. من به تدريج درمان را شروع کردم واز‌‌ همان ابتدا به آنها درباره عوارض جانبي و خطرات مصرف دارو‌ها تذکر دادم و اگر آنها به اين ميزان بالاي مصرف رسيدند، اين امر در طي مدت زماني طولاني بوده است. من برخي از آنها را براي حدود20سال يا بيشتر بود که مداوا مي‌کردم.»

وزارت بهداشت آمريکا اعلام کرده که «کمير» هيچ مجوزي براي کنترل درد دريافت نکرده است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: