کد خبر: ۷۹۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۴ - ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - 2015September 27
دکتر نوربخش تاکید کرد:
شفاآنلاین:تامین اجتماعی>بیمه>همایش پدافند غیرعامل و بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور مدیرعامل، رئیس هیأت مدیره و مدیران ارشد سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد.
به گزارش شفا آنلاین : دکترسیدتقی نوربخش در این همایش با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و مجاهدت شهدا و رزمندگان است، اظهار داشت: اگرچه در آن دوران ظرفیت بالایی از نیروهای انقلابی و هزاران نفر از بهترین مردم این کشور را از دست دادیم اما در عوض شاهد توسعه فرهنگ ایثار و مقاومت و از خود گذشتگی در کشور بودیم و دوران دفاع مقدس برای ما درس‌های بزرگی را به دنبال داشت.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی است که بار دیگر ارزش‌ها و آرمان‌هایی که شهدا در راه آن هستی خویش را نثار کردند را یاد آوری کنیم و این ارزشها و آرمانها را برای نسل‌های آینده بازگو کنیم.

دکتر نوربخش امانت‌داری و صداقت در کار را ویژگی برجسته بسیجیان برشمرد و گفت: بسیجیان سازمان تأمین اجتماعی از بدنه این سازمان هستند و در موفقیت آن نقش جدی دارند؛ با امانت‌داری و صداقت در کار وظایف اداری خود را به درستی انجام می‌دهند و از آنچه در اختیار دارند در مسیر خدمت شایسته به مخاطبان سازمان بهره می‌گیرند.

وی دشمنی جبهه استکبار با انقلاب اسلامی را همیشگی دانست و گفت: تا زمانی که انقلاب ما یک انقلاب اسلامی است و ما بر سر ارزشهای این انقلاب ایستاده‌ایم، دست از دشمنی با ما برنخواهند داشت و این نبرد دائمی با انقلاب اسلامی همواره وجود خواهد داشت.

دکتر نوربخش برخوردها و مشکل‌آفرینی‌های فعلی دشمنان در برابر انقلاب اسلامی را به نبرد اقتصادی تشبیه کرد و اظهار داشت: طی سال‌های اخیر شاهد یک جنگ تمام عیار اقتصادی از سوی دشمنان بوده‌ایم و در آینده نیز این نبرد به صورت‌های دیگر ادامه خواهد یافت و امیدواریم که در نهایت با ظهور امام زمان(عج) و برپایی حکومت مستضعفین به پایان برسد.

وی ادامه داد: در حال حاضر درگیر جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمنان هستیم و در سال جاری نیز این نبرد در اوج خود بوده است. سازمان تأمین اجتماعی نیز در سنگر اول این نبرد تمام عیار است.

دکتر نوربخش افزود: سازمان تأمین اجتماعی از دستگاه‌های خدومی است که به دلیل نوع خدمت خود در سنگر اول نبرد اقتصادی قرار دارد و امیدواریم با عمل صحیح به وظایف سازمانی و انجام درست مأموریتها بتوانیم از این سنگر به خوبی محافظت کنیم.

سرهنگ میرآبی فرمانده حوزه مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این مراسم اظهار داشت: گنجینه‌ای که در دوران دفاع مقدس بدست آوردیم تمام نشدنی است و امیدواریم با برگزاری جلسات و اجرای برنامه‌های فرهنگی نگذاریم که این گنجینه ارزشمند به فراموشی سپرده شود.

وی با تأکید بر اینکه مسائل مربوط به دفاع مقدس باید در همه سازمان‌ها ثبت و ضبط شود، اظهار داشت: در سازمان تأمین اجتماعی نیروهای ارزشی زیادی وجود دارد و یک پنجم نیروهای این سازمان از ایثارگران هستند. جا دارد که در این سازمان روحیه بسیجی را تقویت کنیم و نگذاریم که این ارزشها کمرنگ شود.

سرهنگ میرآبی رمز موفقیت در دفاع مقدس را همدلی و وحدت کلمه دانست و افزود: باید همواره وحدت و همدلی خود را حفظ کنیم و این وحدت و همدلی باید در رفتار ما با مردم نیز تأثیرگذار باشد.

در این مراسم عبدالخالق حبیبی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج سازمان تأمین اجتماعی گفت: امسال را مقام معظم رهبری سال همدلی و همزبانی دولت و ملت نامگذاری کرده اند و همه مردم و مسئولین باید این امر بسیار مهم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

حبیبی از حمایت‌های مدیرعامل و سایر مدیران ارشد سازمان تأمین اجتماعی از فعالیت‌های پایگاه مقاومت بسیج این سازمان تشکر کرد و گفت: بسیج سازمان تأمین اجتماعی با حمایت‌های بی دریغ مدیرعامل و سایر مدیران سازمان برنامه های مختلفی را به اجرا می‌گذارد و شاکله مدیریت سازمان تأمین اجتماعی را بسیجیان و ایثارگران تشکیل می‌دهند.

وی اعزام کاروان راهیان نور ویژه کارکنان سازمان تأمین اجتماعی را از جمله برنامه‌های پایگاه مقاومت بسیج این سازمان عنوان کرد و گفت: در سال جاری 350 نفر از همکاران در ایام نوروز و 250 نفر نیز در تابستان امسال به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام شده‌اند.

کبیری، رئیس گروه تهدیدات تخصصی پدافند غیر عامل استانداری تهران نیز در این مراسم گفت: بخش زیادی از تجربیات و تخصصی که در کشور ما در رابطه با پدافند غیرعامل وجود دارد حاصل تجربیات دوران دفاع  مقدس است و بسیج از ارکان بسیار مهم پدافند غیرعامل به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه موضوع آموزش در پدافند غیرعامل بسیار مهم است، گفت: باید برای مقابله با تهدیدات جدید آمادگی داشته باشیم و باید تهدیدات مختلف را شناسایی کنیم و توانایی خود را برای مقابله با انواع تهدیدات افزایش دهیم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: