کد خبر: ۷۹۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - 2015September 26
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در مراسم آغاز سال تحصیلی:
شفاآنلاین:جامعه پزشکی>رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در مراسم آغاز سال تحصیلی با بیان اینکه دسترسی به برخی معلومات، کار سختی نیست، گفت: زمینه اتلاف وقت در جامعه مدرن امروزی بسیار فراهم است و اگر کسی می‌خواهد موفق شود باید از عمر خود درست استفاده کند.

به گزارش شفا آنلاین : علی جعفریان در مراسم آغاز سال تحصیل دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی تهران، اظهار داشت:‌ بسیاری از شما در رشته‌هایی تحصیل می‌کنید که جزو رشته‌های اول کشور است، بنابر این باید قدر این فرصت را بدانید هر چند که کمبودهایی نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه حضور استادان برتر جزو ویژگی‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران است، گفت: استادان این دانشگاه علاوه بر دانش، منش را نیز به شما انتقال می‌دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، تصریح کرد: انجام دادن کارهای اصیل جزو اصول دانشگاه علوم پزشکی تهران محسوب می‌شود و روحیه و فرهنگی است که در این دانشگاه وجود دارد.

جعفریان با بیان اینکه امروزه دسترسی به معلومات کار سختی نیست، از دانشجویان خواست تا روش صحیح به دست آوردن اطلاعات و به کار بستن آن را جزو اولویت‌های خود قرار دهند و وقت زیادی را برای پیگیری مطالب غیرضروری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود، صرف نکنند.

وی تأکید کرد: دانشجویان نباید نگران خیل عظیمی از پزشکان در جامعه باشند زیرا با هر تعداد جمعیت دانشمند، فرد می‌تواند برجسته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشجو را فردی فعال و با انگیزه همیشگی برای کسب دانش عنوان کرد که رفتار او باید با دانش‌آموز تفاوت‌هایی داشته باشد.

جعفریان همچنین با بیان اینکه پزشکی نیاز به ملزوماتی مانند همت، پشتکار و نظم دارد، گفت: زمینه اتلاف وقت در جامعه مدرن امروزی بسیار فراهم است و اگر فردی می‌خواهد موفق شود باید از عمر که گران‌ترین سرمایه اوست درست استفاده کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اینکه دانشجویان باید در همه حال یاد و نام خدا را فراموش نکنند، خاطر نشان کرد:‌ تحت هر شرایطی خدا را در نظر بگیرید و او را ناظر بر اعمال خود بدانید.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: