کد خبر: ۷۹۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۲ - ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - 2015September 26
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی:
شفاآنلاین:جامعه>سلامت>رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مراسم «پنجاهمین سالگرد تأسیس دانشکده دندانپزشکی» این دانشگاه، گفت: امیدواریم بتوانیم در زمینه سیاستگذاری و برنامه‌ریزی نظام سلامت در زمینه دهان و دندان نقش خود را با قدرت و قوت ادامه دهیم.

به گزارش شفا آنلاین : علی‌اصغر پیوندی در مراسم «پنجاهمین سالگرد تأسیس دانشکده دندانپزشکی» دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اظهارداشت: یکی از اهداف چنین یادمان‌هایی تجلیل از پیشکسوتانی است که موجب افتخار ما هستند. این مراسم‌ها نه تنها برای بزگرداشت علم و عالم است بلکه انگیزه قوی برای تعالی و ارتقاء هویت دانشگاه و ما به عنوان ادامه دهندگان این عزیزان است.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی انسان‌های بزرگی را در صحنه علم و اخلاق پرورش داده است، تصریح کرد: دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با 50 سال قدمت در ارائه علم، دانش و اخلاق حرفه‌ای محسوب می‌شود که دانش‌آموختگان بسیاری را در صحنه نظام سلامت به جامعه عرضه کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اظهارداشت: طی این 50 سال افتخار، 5 هزار دانش‌آموخته در رشته دندانپزشکی، 800 دستیار تخصصی در رشته‌های مختلف دندانپزشکی، 700 دانش‌آموخته در مقطع‌های کاردانی و کارشناسی داشته‌ایم و اکنون نیز حدود 1000 نفر دانشجو در مقاطع مختلف مشغول تحصیل هستند تا انشاالله در آینده‌ای نه‌چندان دور اماده ارائه خدمت به مردم شریف ایران باشند.

پیوندی گفت: دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به واسطه قدمت، جایگاه و استادان به‌نام، همیشه یکی از انگیزه‌های داوطلبان کنکور برای تحصیل در رشته دندانپزشکی بوده و خوشبختانه بازده و برون‌داد بسیاری نیز داشته است.

وی افزود: این دانشکده دانش‌آموختگانی را تربیت کرده است که رتبه‌های خوبی در آزمون خروجی و ورودی مقاطع بعدی به دست آورده‌اند.

پیوندی اظهارداشت: میتوان گفت خدمات گسترده‌ای که در این دانشکده به واسطه علم و دانش و اخلاق حرفه‌ای در صحنه نظام سلامت انجام می‌شود، نشأت گرفته از تلاش استادان عزیز آن است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن قدردانی از زحمات دکتر بهره‌مان، گفت: چنین مراسم‌هایی باید در سایر دانشکده‌های دانشگاه نیز برگزار شود تا دیگران نیز الگوهای ما را بشناسند.

وی با ابراز امیدواری برای موفقیت هرچه بیشتر دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، اظهارداشت: امیدواریم این دانشکده با پیشینه پر افتخار خود بتواند در آینده در زمینه سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی نظام سلامت در زمینه دهان و دندان نقش خود را با قدرت و قوت ادامه دهد.

پیوندی با تبریک سالروز دفاع مقدس خاطرنشان کرد: اگر ایثارگری امام (ره) و رزمندگان عزیز نبود نمی‌توانستیم چنین یادمان‌هایی داشته باشیم و ما امروز خود را مدیون رشادت‌های آنها هستیم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: