کد خبر: ۷۷۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۲ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - 2015September 18
شفاآنلاین:اجتماعی >سلامت >همزمان با سفرمعاون اول رئیس جمهور به خراسان جنوبی، بیمارستان تامین اجتماعی حضرت اباالفضل العباس(ع)، ساختمان اداری و شعبه شهرستان درمیان افتتاح می شود.

بیمارستان حضرت اباالفضل العباس(ع)، ساختمان اداری و شعبه درمیان در خراسان جنوبی افتتاح می شود

  به گزارش شفاآنلاین ؛دکتر اسحاق جهانگیری در این سفر یک روزه، بیمارستان حضرت اباالفضل العباس (ع) تامین اجتماعی شهرستان بیرجند (میلاد 3) را افتتاح می کند.
گفتنی است زیربنای بیمارستان بیرجند 21 هزار و 500 متر پیش‌بینی شده است که تا کنون در 17 هزار و 500 متر آن بنا احداث شده است.
این بیمارستان 140 تختخوابی است که در فاز نخست، از ظرفیت 96 تختخوابی آن که در بخش‌های جنرال و سرویس‌های تخصصی است، استفاده می‌شود.

بیمارستان حضرت اباالفضل العباس(ع) بیرجند، دارای بخش‌های تخصصی از جمله داخلی، اطفال، زنان، ارتوپدی، جراحی چشم، جراحی قلب، پوست و سایر تخصص‌های لازم درمانی است.
لازم به ذکر است این بیمارستان دارای بخش‌های ICU ، CCU  ،NICU   و دیالیز است و برای آن اورژانس پیشرفته‌ای در نظر گرفته شده است که تجهیزات پیشرفته مورد نیاز آن جزو پیشرفته‌ترین برندهای دنیا است.

گفتنی است علاوه بر جمعیت استان خراسان جنوبی، استان‌های مجاور مانند سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و کرمان نیز که به استان خراسان جنوبی نزدیک هستند، می‌توانند برای دریافت خدمات درمانی تخصصی خود به این بیمارستان مراجعه کنند.
همچنین بیمارستان حضرت اباالفضل العباس(ع)، با دارا بودن درمانگاه‌های تخصصی در رشته‌های مختلف، روزانه می‌تواند هزار نفر را پذیرش کند.

دکتر جهانگیری در ادامه این سفر ساختمان جدید اداره کل، مدیریت درمان و اسناد پزشکی تامین اجتماعی استان خراسان جنوبی را افتتاح می کند.
این ساختمان در زمینی به مساحت 5 هزار و 600 متر و زیربنای یکهزار و 200 مترمربع در 7 طبقه احداث شده است.

همچنین با حضورمعاون اول رئیس جمهور، شعبه تامین اجتماعی شهرستان درمیان نیز از طریق ویدئو کنفرانس به طور همزمان افتتاح خواهدشد.

افتتاح تصفیه‌خانه‌ بیرجند و شرکت در جلسه‌ شورای اداری استان خراسان جنوبی نیز از دیگر برنامه‌های معاون اول رئیس جمهور در این سفر خواهد بود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: