کد خبر: ۷۷۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۴ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - 2015September 17
شفاآنلاین :اجتماعی >آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی و همچنین کانون وکلای دادگستری مرکز در پیام های جداگانه درگذشت برادر دکتر محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور را تسلیت گفتند.

به گزارش شفاآنلاین ، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی خطاب به محمد باقر نوبخت ضمن تسلیت درگذشت یوسف نوبخت برادر وی ، علوّ درجات برای آن فقید سعید آرزو کرد و صبر و اجر بازماندگان را از خداوند متعال خواستار شد.

**تسلیت صالحی به نوبخت
در پیام تسلیت صالحی به نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور نیز آمده است: با کمال تأسف و تأثر، اطلاع یافتم که به حکم تقدیر الهی در غم فقدان برادر بزرگوارتان به سوگ نشسته اید.
وی ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با محمد باقر نوبخت و خانواده معزّز و مکرّم وی از درگاه یگانه هستی بخش برای آن فقید سعید آمرزش و آرامش ابدی مسالت کرد.

** پیام تسلیت کانون وکلای دادگستری مرکز به سخنگوی دولت
همچنین در پیام تسلیت کانون وکلای دادگستری مرکز خطاب به نوبخت آمده است: درگذشت برادر گرامی جناب عالی و همکار عزیز یوسف نوبخت حقیقی قاضی پاکدامن و فاضل، وکیل فرزانه و آزاده دادگستری و عضو اسبق هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز را از طرف این کانون و اعضای هیات مدیره آن، خدمت شما و خانواده آن مرحوم تسلیت عرض کرده و از درگاه حضرت حق برای خاندان پاک و شریف نوبخت آرزوی صبر وتحمل بر این مصیبت گران داریم.

 یوسف نوبخت برادر محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، وبرادر دکتر علی نوبخت-نفرولوژیست- عضو شورای عالی هلال احمر و معاون اسبق وزارت بهداشت و دبیر انجمن پیوند اعضا ،شب گذشته به دلیل بیماری دار فانی را وداع گفت.

ریاست دادگاه های حقوقی، عضویت در هیات رییسه کانون وکلای دادگستری مرکز و تالیف کتاب های همچون «نگاهی به آیین نامه دادرسی» و «اندیشه های قضایی» از جمله سوابق علمی و اجرایی مرحوم نوبخت است.

پایگاه خبری شفاآنلاین نیز این مصیبت را به خاندان بزرگوار وفرهیخته نوبخت صمیمانه تسلیت می گوید.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: