کد خبر: ۷۷۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - 2015September 15
شفا آنلاین>سلامت>رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: با بهره برداری از این بیمارستان قدم بزرگی در جهت اجرای طرح تحول در دانشگاه علوم پزشکی کردستان برداشته خواهد شد‌.
به گزارش شفا آنلاین، دکتر طیب قدیمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کردستان  باور تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان به تحول در نظام آموزش را یکی از نقاط قوت این دانشگاه در اجرای این بسته ها خواند و اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی کردستان مستعد توسعه و گسترش حوزه آموزش بوده که با تدوین این بسته ها از ظرفیت های دانشگاه در راستای اجرایی سازی آن استفاده خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان اضافه کرد: البته چالش هایی نیز در راستای اجرای این بسته ها در دانشگاه علوم پزشکی کردستان وجود دارد که امیدواریم با همکاری یکدیگر بر این چالش ها فائق آییم.

دکتر قدیمی نظرسنجی از مدیران محیطی در روند تدوین بسته های تحول و نوآوری آموزش را یکی از نقاط قوت در متدولوژی تدوین این بسته ها عنوان کرد و گفت: با اعمال نظرات محیطی در این برنامه زمینه های اجرای اثربخش آن فراهم خواهد شد.

وی با اشاره به احداث یک بیمارستان آموزشی 540 تخت خوابی در آینده نزدیک گفت: با بهره برداری از این بیمارستان و تعریف ساز و کارهای آن براساس بسته های تحول و نوآوری آموزش علوم پزشکی قدم بزرگی در جهت اجرای این بسته ها در دانشگاه علوم پزشکی کردستان برداشته خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در پایان موقعیت جغرافیایی این دانشگاه را یکی از نقاط قوت آن برشمرد و اظهار داشت :بسترهای لازم جهت فعالیت های بین المللی و آموزش دانشجویان خارجی منطقه در زمینه علوم پزشکی در این دانشگاه فراهم است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: