کد خبر: ۷۷۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۴ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - 2015September 15
شفاآنلاین :اجتماعی >شهری >رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر از تعدد سفرهای خارجی و ریخت و پاش مدیران شهرداری تهران انتقاد کرد.

به گزاش شفاآنلاین ،پرویز سروری صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در خصوص عدم ریخت‌وپاش در شهرداری تهران گفت: متاسفانه شاهد برخی اقدامات پرهزینه و کم فایده در شهرداری تهران هستیم، به گونه‌ای که اگر صفحه اینستاگرام مدیران شهری را چک کنیم، می‌بینیم که مملو از تصاویر مدیران شهری است که در سفرهای خارجی که به اصطلاح برای انتقال تجربه است حضور دارند.

وی با بیان اینکه قالیباف نیز این موضوع را به عنوان یک دغدغه مطرح کرده است، گفت: شهردار تهران عنوان کرده که حق ماموریت سفرها را قطع کرده اما این کافی نیست، چرا که به نظر می‌رسد سفرهای خارجی به عنوان تشویقی برای مدیران در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر با بیان اینکه با گسترش تکنولوژی می‌توان نسبت به انتقال تجربیات به صورت مجازی نیز اقدام کرد، گفت: تقاضا این است که این سفرها کنترل شود.

  چمران نیز گفت: قالیباف حق ماموریت چند دلاری مدیران را قطع کرده است و مصوب شده که سفرهای خارجی تنها با امضای قالیباف باشد.ایسنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: