کد خبر: ۷۶۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۱ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - 2015September 09
شفاآنلاین:جامعه پزشکی>حوادث>دکتر معزی، مترون بیمارستان نکویی_ هدایتی قم با اعلام این خبر افزود: این خانم مبتلا به کیست تخمدان بود که به علت درد شدید و بزرگی شکم به این بیمارستان مراجعه و پس از انجام آزمایش‌های متعدد مشخص شد که تومور بزرگی فضای شکم بیمار را فرا گرفته است.
به گزارش شفا آنلاین : در یک عمل جراحی در قم از شکم یک زن 37 ساله توده‌ای به وزن تقریبی 8 کیلوگرم خارج شد.

دکتر معزی، مترون بیمارستان نکویی_ هدایتی قم با اعلام این خبر افزود: این خانم مبتلا به کیست تخمدان بود که به علت درد شدید و بزرگی شکم به این بیمارستان مراجعه و پس از انجام آزمایش‌های متعدد مشخص شد که تومور بزرگی فضای شکم بیمار را فرا گرفته است.



وی ادامه داد: این خانم از اواخر سال 93 با شکایت از درد و بزرگی شکم پیگیر درمان خود بود تا اینکه با مراجعه به بیمارستان توسط دکتر بیگدلو تحت معاینه قرار گرفت و با انجام آزمایشات تشخیصی وجود توده تایید و مقدمات جراحی آماده شد.

مترون بیمارستان نکویی_هدایتی افزود: به جهت وجود چسبندگی‌های زیاد و نیاز به دقت در تمام زوایای اینگونه جراحی‌ها، دکتر بیگدلو و دکتر فرهنگ برای انجام این جراحی سنگین در اتاق عمل حاضر شدند که بالاخره جراحی این بیمار با موفقیت به پایان رسید.

معزی یادآور شد: هم اینک حال عمومی و شرایط پس از عمل بیمار رضایت‌بخش است و برای ادامه درمان و تشخیص نوع توده، نمونه به پاتولوژی ارسال شد و بیمار با وضعیت رضایت بخش تحت مراقبت پزشکان قرار دارد.ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار