کد خبر: ۷۶۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۴ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - 2015September 08
شفاآنلاین:جامعه>سلامت>قائم مقام معاون درمان تامین اجتماعی کشور و مدیرکل درمان مستقیم این سازمان گفت: پارسال این سازمان افزون بر سه هزار و 200 میلیارد تومان برای بهره مندی بیمه شدگان تامین اجتماعی از خدمات طرح تحول نظام سلامت هزینه کرد.
به گزارش شفا آنلاین : مهدی درخشان روز سه شنبه در آیین افتتاح زایشگاه بیمارستان شهدای گمنام یاسوج افزود: در سال گذشته افزون بر 11 هزار و 200 میلیارد تومان برای درمان بیمه شدگان تامین اجتماعی کشور از سوی این سازمان هزینه شد.
وی بیان کرد: پیش بینی می شود امسال این رقم به حدود 16 هزار میلیارد تومان برسد.
درخشان اظهار کرد: بیش از 40 میلیون نفر بیمه شده تامین اجتماعی در کشور وجود دارد که از خدمات متنوع این سازمان از جمله در حوزه درمان بهره مند هستند.
وی ادامه داد: هم اکنون 73 بیمارستان و 245 کلینیک و پلی کلینیک وابسته به تامین اجتماعی در نقاط مختلف کشور در حال خدمات رسانی به بیمه شدگان این سازمان و غیر بیمه شدگان است.
درخشان گفت: اموری شامل ارتقای هتلینگ مراکز بهداشتی و درمانی وابسته به تامین اجتماعی و اصلاح ساختار مدیریتی آنها در دستور کار مسوولان حوزه درمان این سازمان است و با جدیت نیز پیگیری می شود.
قائم مقام معاون درمان تامین اجتماعی کشور و مدیرکل درمان مستقیم این سازمان افزود: خدمات ارایه شده به بیمه شدگان تامین اجتماعی در بیمارستان شهدای گمنام یاسوج رایگان و برای بیماران غیر بیمه شده نیز بر اساس تعرفه های دولتی است.
درخشان گفت: در سال جاری توسعه درمانگاه و بخش های سی.سی.یو، آی.سی.یو و اورژانس بیمارستان شهدای گمنام یاسوج در دستور کار حوزه درمان سازمان تامین اجتماعی کشور بوده و مصوب نیز شده است.
وی بیان کرد: یکی از برنامه های اساسی در دست اقدام برای بیمارستان شهدای گمنام یاسوج توسعه فضای آن است که این امر مهم در حال بررسی فنی بوده و به زودی اجرا می شود.
درخشان اظهارکرد: زایشگاه بیمارستان شهدای گمنام یاسوج دارای حدود 100 مترمربع مساحت بوده و عملیات ساخت آن از اوایل سال 93 آغاز شد.
وی عنوان کرد: برای ساخت فضای زایشگاه بیمارستان شهدای گمنام یاسوج اعتباری افزون بر شش میلیارد ریال و برای تامین تجهیزات و امکانات آن نیز بیش از 10 میلیارد ریال هزینه شد.
درخشان ابراز داشت: زایشگاه بیمارستان شهدای گمنام یاسوج دارای تجهیزات به روز از جمله دو تخت زایمانی و چهار تخت پس از زایمان است.
وی افزود: 12 ماما، چهار پزشک متخصص زنان و زایمان و شش نیروی خدماتی زن در زایشگاه بیمارستان شهدای گمنام یاسوج مشغول به فعالیت خواهند شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: