کد خبر: ۷۴۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۰ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - 2015August 26
شفا آنلاین>سلامت>رئیس سازمان غذا و دارو گفت:300 نوع آب معدنی و آشامیدنی مورد بررسی قرار گرفتند و برخی از آن ها معدنی نیستند.
به گزارش شفا آنلاین،رسول دیناروند معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو درخصوص پایان مهلت ضرب العجل وزیر بهداشت برای آب های معدنی بیان کرد: 300نوع آب معدنی و آب آشامیدنی بسته بندی مورد بررسی قرار گرفته است.به احتمال بسیار زیاد در مورد آب های معدنی سختگیرانه تر برخورد خواهیم کرد چرا که در مورد آب معدنی ها شبهه وجود دارد که این ها آب معدنی نیستند.

وی در ادامه با اشاره به مهلت دو هفته‌ای باقی مانده، عنوان کرد: تمام آب های معدنی از سراسر کشور جمع آوری شدند و آزمایشات لازم انجام شده است و همکاران مشغول جمع بندی نتایج هستند.خلاصه این نتایج برای مردم این خواهد بود که در چند درصد از این آب ها اشکال وجود دارد و مشکل آنها چه بوده است.
 
دیناروند همچنین افزود :علاوه بر این اعلام خواهیم کرد که چه تصمیمی راجع به آن ها خواهیم گرفت.بنابراین مردم باید بدانند که این ها آب معدنی هست یا نه. همچنین ممکن است بسته بندی بعضی از آب معنی ها اصلاح شود و دیگر به آن ها اجازه داده نشود که از کلمه آب معدنی استفاده کنند.

وی با تاکید بر اعلام نتایج در موعد مقرر، اظهار کرد:این کار را در مورد بعضی از برندهای معروف آب معدنی اجرا کردیم اما میخواهیم شفاف تر انجام شود. سال گذشته همین آزمایش را انجام دادیم و حدود چهار درصد از آن ها مشکل داشتند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: