کد خبر: ۷۴۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴:۱۷ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - 2015August 27
شفا آنلاین>حوادث پزشکی>دادگاه شهر کالورت کانتي آمریکا پس ازرسیدگی به اتهامات پزشکي که متهم به تجويز دارو به اسم بيماران و براي مصرف شخصي بود،در نهايت او را متهم شناخت.
به گزارش شفا آنلاین،دادگاه محلي اعلام کرده بود که صلاحيت رسيدگي به اين مورد را ندارد و يک قاضي فدرال در اين دادگاه حاضر شد تا جلسه دادگاه برگزار شود. پيتر ويسنيسکي پزشک شاغل در کالورت کانتي آمريکا داراي مدرک اداره DEA براي ترک اعتياد بيماران بود، اما به اين متهم شد که براي چهار بيمار مسن در فاصله سال هاي 2012 تا 2015 نسخه دارويي شامل اوکسي کودون و آدارال نوشته است، اما اين نسخه‌ها را به بيماران نداده است.

او به داروخانه مراجعه و نسخه‌ها را دريافت کرده و به مسئول داروخانه گفته که خودش اين داروها را به بيماران تحويل خواهد داد، اما اين کار را نکرده است. پليس در خانه اين پزشک بيشتر از 800 قرص اوکسي کودون پيدا کرد که به نظر مي‌رسد با نوشتن نسخه به نام بيماران از داروخانه دريافت شده است.

دادگاه پس از بررسي شواهد و با توجه به اينکه نتايج آزمايش‌هاي اين پزشک حاکي از اين است که او به مسکن‌ها و داروهاي ترک اعتياد، معتاد شده است، راي به محکوميت او داد. لغو جواز DEA اين پزشک و لغو مجوز کار او در زمينه ترک اعتياد به صورت مادام العمر و محروميت دو ساله از اشتغال به حرفه پزشکي موارد اعلام شده از حکم اين پزشک هستند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: