کد خبر: ۷۴۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۰ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - 2015August 23
شفا آنلاین>سلامت>در انتخاب رنگ موی خود دقت کنید،تا بتوانید متناسب باسن و رنگ پوست خودزیبایی‌تان را حفظ کنید.
به گزارش شفا آنلاین، رنگ کردن مو یکی از راههایی است که افراد برای پوشاندن سفیدی مو و جوان نشان دادن خود به آن روی می آورند دراین میان زنان به دلیل حساس بودن به این قضیه بیشتر و مرتبا به رنگ موی خود اهمیت می دهند.

گفتنی است که زنان بالای چهل سال بیش از سایرین با این مسئله درگیر هستند، اما متاسفانه آنها بی‌اطلاع از آن که کدام رنگ مو مناسب شان می‌باشد، باعث می‌شوند تا با رنگ کردن‌های نادرست سن آنها بیشتر از سن واقعی نشان دهد. 

حال در اینجا به برخی از این دست رنگ‌ها، اشاره می‌شود:

1-رنگ مشکی بیش از حد  
این رنگ مو باعث می‌شود چین و چروک وخطوط ریز تری به طورغلط بر روی پوست ظاهر گردد.  
لذا شما می‌توانید از هایلایت‌های سبکی برای بعد دادن به موهای خود استفاده کنید اگر رنگ موهایتان خاکستری است می‌توانید با استفاده از رنگ‌هایی با تن گرم و سبک‌تر انعکاس نور بیشتری به پوست خود داشته باشید.

2-خاکستری تند
تغییر رنگ مو از بلوند به رنگ خاکستری نباید باعث شود که رنگ پوست شما خاکستری شود به خصوص اگر شما رنگ پریده هستیدلازم است که از رنگ‌های گرم استفاده کنید. 

3-مد روز بودن
روشن بودن رنگ‌موها در انتهای آن باعث می‌شود که صورت پهن‌تر و سالخورده‌تر دیده شود اگر پیشانی باریکی دارید برای ایجاد تعادل بهتر است قسمت‌های روش و هایلایت‌ را روی پیشانی خود بریزید رنگ‌های بیش از حد نارنجی مایل به قرمز باعث آسیب دیدگی موها شده و غالبا کسل کننده هستند همچنین این نوع رنگ‌ها باعث می‌گردند تا پوست نیز قرمز دیده شده و چیزی شبیه جوانی می‌شود که درسن بلوغ خود قرار دارد. 

4-رنگ‌های بسیار روشن  
توجه به این نکته بسیار ضروری است تا سطح معینی بین تضاد رنگ مو و رنگ صورت وجود داشته باشد به عبارت دیگر عمق موهای خود را توسط این رنگ‌ها از دست خواهید داد.پس بهتر است این رنگ موها را به رنگ‌های تیره تغییر داده و یا حداقل از رنگ‌های تیره سبک تر و یا دودرجه روشن‌تر از رنگ‌موی طبیعی خود استفاده کرد. 

5-هایلات بیش از حد
با این کار موی شما آسیب دیده و فاقد درخشش خواهد بود همچنین استفاده از هایلایت های زیاد باعث می‌شود که مو خشک و ضخیم به نظر برسد حتی اگر میزان  هایلاتی ها نیز کم باشد باز این اتفاق تا حدی رخ می‌دهد در صورت لزوم بایستی این هایلایتها متناسب پوست و سن افراد انتخاب گردد. 

اگر سنی بالاتر از 40 سال دارید بهتر است که از تن‌های طلایی رنگ استفاده کنید مطمئن باشید که این رنگ‌ها پوست شما را گرم و جوان نشان می‌دهد. 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: