کد خبر: ۷۴۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۵ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - 2015August 23
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با شفا آنلاین و همزمان با روز پزشک اعلام کرد:
شفا آنلاین- عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ضمن تبریک روز پزشک به تمامی این قشر خدوم و زحمتکش به بیان مهم ترین چالش های موجود جامعه پزشکی پرداخت.
دکتر احمد آریایی نژاد در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین اظهارکرد: در واقع مهم ترین چالش، خدشه دار شدن قداست جامعه پزشکی است.ضمن اینکه معتقدم این قداست باید از طرف سیاست گذران و پزشکان مد نظر باشد.

 وی ادامه داد: در رشته مقدس پزشکی کسب درآمد باید در درجات بعدی قرار گیرد و تقدس آن باید به واسطه اخلاق پزشکی و دلسوزی برای مردم باشد.


نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه جایگاه پزشکان عمومی در برابر هم طرازهای تحصیلی شان درسایررشته ها خیلی پایئن تر است. یک PHD می تواند استاد دانشگاه شود و چندین میلیون حقوق نیزبگیرد اما یک پزشک عمومی نه.ضمن آنکه متأسفانه از نظر اجتماعی هم اغلب پزشکان عمومی به خصوص جوان ترها جایگاه مناسبی ندارند.

به گفته وی البته ارجاع تیم پزشکی خانواده موقعیت مناسب تری را فراهم خواهد کرد. انشالله که همه پزشکان زحمتکش مملکت درکنار جامعه باشند و با موفقیت ارائه خدمت کنند و مردم نیز ضمن استفاده ازخدمات آنها دعاگوی پزشکان خدوم  باشند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: