کد خبر: ۷۳۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۴ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - 2015August 18
شفاآنلاین:سلامت>درمان> تولید آمالگام کپسولی دندانپزشکی با هدف تامین نیاز داخلی و کاهش واردات این محصول، بیش از ۶۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش شفا آنلاین : دکتر رحم دار مدیرعامل کارخانه شهید دکتر فقیهی با اعلام خبرافزایش شصت درصدی تولید آمالگام کپسولی در مقایسه با سال گذشته وافزایش دوونیم برابری به نسبت یک ماه گذشته افزود:این واحد تولیدی که تنها تولید کننده آمالگام درخاورمیانه محسوب می شود،توانست با اتکا به توانایی حرفه ای و تکیه بر کیفیت با غلبه برمشکلات بیشترین سهم بازارموارد اولیه دندانپزشکی درآمالگام را به خود اختصاص دهد.

مدیرعامل کارخانه شهید فقیهی در ادامه گفت:با توجه به آنکه در بازارمواد دندانپزشکی کیفیت و داوم و البته قیمت مناسب عوامل تعیین کننده برای خرید محصولات است،مصرف کنندگان داخلی تمایلی به خرید کالای مشابه خارجی ندارند که آثاراین نگرش وتغییردررفتار خرید،درافزایش تولید آمالگام کپسولی این شرکت ودرپی آن افزایش سهم بازاراین محصول در بازار مصرف کاملا قابل مشاهده است.

وی گفت،این شرکت تلاش دارد تا سهم بازار صادارتی خود را نیزبا گشایش انجام شده درمناسبات اقتصادی پس از جمع بندی مذاکرات وین درچارچوب رهنمود رهبر معظم انقلاب درخصوص اقتصاد مقاومتی مبتنی بردرون زایی و برون نگری درتولید به شکل قابل ملاحظه ای افزایش دهد.

تسنیم

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: