کد خبر: ۷۲۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۰ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - 2015August 13
شفا آنلاین>سلامت>عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از ارتقای بسته خدمات درمانی روستاییان در طرح تحول سلامت خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین،نعمت الله منوچهری، با بیان اینکه تحت پوشش قرار گرفتن 10 میلیون نفر از افراد آسیب پذیر جامعه توسط بیمه سلامت همگام با طرح تحول سلامت یکی از خدمات بزرگ حوزه سلامت است، اظهار داشت: ارتقای نظام سلامت یکی از مطالبات دولت و مجلس است که با طرح تحول سلامت اجرا می شود که البته اجرای بهینه طرح تحول سلامت نیاز به هماهنگی بیشتر میان وزارت تعاون و بهداشت دارد.


عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: یکی از مطالبات جدی حوزه سلامت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بهتر به روستاییان است که از برخی خدمات محروم بودند که خوشبختانه در طرح تحول سلامت این خدمات پیش بینی شده و ارتقای خدمات درمانی به این افراد در حال اجراست و با برنامه ریزی برای مدیریت بودجه، طرح به درستی انجام می شود.


این نماینده مجلس افزود: در واقع با اجرای طرح نظام سلامت، كیفیت و سطح خدمات پزشكی به اقشار مختلف مردم و خصوصا روستاییان و عشایر با افزایش چشمگیری روبرو بوده است. همچنین تعهدات دارویی و خدمات درمانی بیمه سلامت در روستاها، مناطق عشایری و شهرهای با جمعیت كمتر از 20 هزار نفر انجام می شود.


وی یادآور شد: امسال همچنین شاهد گسترش خدمات فعال بهداشتی برای شهرای 50 تا 500 هزار نفر خواهیم بود که 18 میلیون نفر از جمعیت کشور را تحت پوشش قرار می دهد.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: